SHL 25/26 Djurgårdens IF - Rögle 2/10
Hävelid i kassen o Jacob extra spelare..
Kommer bli tufft ikväll
Kommer bli tufft ikväll
Hugo i mål som vi trodde. Kul kväll på Hovet!
Nu får du slita Preatori.
Nu får du slita Preatori.
- Jim Morrison
Sett till de senaste sju finns det väl inget som talar till vår fördel egentligen. Vill börja se lite tillstymmelser till att vi kan äga en matchbild och inte bara vara parkerade i egen zon.
Kanske har varit lite glimtar här och där men alldeles för få i mitt tycke. Går som sagt inte att förlita sig på hög effektivitet i längden - det är rent motsägelsefullt.
Kanske har varit lite glimtar här och där men alldeles för få i mitt tycke. Går som sagt inte att förlita sig på hög effektivitet i längden - det är rent motsägelsefullt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Förutom att Hugo står så gillar jag inte att Salsten får fortsätta att centra. Frondell gör ett bättre jobb på den platsen. Bara att titta på plus/minus. Den kedjan kommer bli en säkerhetsrisk ikväll. Sitter på tunnelbanan på väg mot Hovet med dålig känsla inför ikväll. Hoppas ha fel (det har hänt förr
)
Den positiva nyheten är att Pulli inte är med. Petad?
Hugo har ju allt att vinna ikväll iaf! Jag som alla andra tror nu på storförlust. Men hoppas Hugo kan överraska!
Och så Costmar som center
Och så Costmar som center
Mass-layoffs på jobbet just nu så man skulle behöva något positivt ikväll.
Men ja, ser också det som svårt att vi tar någon poäng här.
Pulli bänkad?
Men ja, ser också det som svårt att vi tar någon poäng här.
Pulli bänkad?
Zaar kommer göra kaos med övre halvan av buren ikväll. Jisses!
Förhoppningsvis.rikkard skrev: ↑2025-10-02 16:33:10 Förutom att Hugo står så gillar jag inte att Salsten får fortsätta att centra. Frondell gör ett bättre jobb på den platsen. Bara att titta på plus/minus. Den kedjan kommer bli en säkerhetsrisk ikväll. Sitter på tunnelbanan på väg mot Hovet med dålig känsla inför ikväll. Hoppas ha fel (det har hänt förr)
Fan är det inte dags för ny spellista under uppvärmningen?
Hävelid blir mvp ikväll.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Teknikhaveri på introt, kortsidan levererade