HA 24/25 Djurgårdens IF - Aik 11/12
Vinn bara. Vill inte se ännu en soppatorsk av oklara anledningar som ingen kan förstå.
Precis som vanligt lär AIK gå in för att ta bort våra nyckelspelare. Krüger eller Axelsson lär utgå skadad efter en smäll i mittzon som domaren inte ser eller tar något för.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
-
Hoppas Anticimex gör ett bra jobb idag!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Albert Einstein ska ha sagt "Att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett annat resultat, är första tecknet på en idiot"
Så, bör bli förlust igen ikväll då. Derbyn och Djurgården går inte riktigt ihop, och det känns lika jävligt varje gång.
Så, bör bli förlust igen ikväll då. Derbyn och Djurgården går inte riktigt ihop, och det känns lika jävligt varje gång.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Fy fan för Råtta. Men i mitt hjärta hatar jag Värmland och FBK värmlänningar lila kaffe , klarälven mm mm
Aik är bara ett onödigt lag med Blåkulla och järva fältet inräknat
Snälla vinn bara vinn
Aik är bara ett onödigt lag med Blåkulla och järva fältet inräknat
Snälla vinn bara vinn
The DIF ONE
En sak som kommer hänga på oss på läktaren, är att inte balla ur om Aik gör första målet. Vi ska göra det som inte DIF klarar av. Det vill säga prestera hela vägen! Skit i matchen i så fall. Låt det bara vara en manifestation i läktarkultur. Något råttorna inte sett maken till på Hovet sen urminnes tider. Skrik ut hatet för den där smutsiga parentesen till förening.
Minns förra säsongens hemmaderby på Hovet där stämningen var allt annat än upplyftande. Varken för de på isen eller för oss rent historiskt.
Minns förra säsongens hemmaderby på Hovet där stämningen var allt annat än upplyftande. Varken för de på isen eller för oss rent historiskt.
Klocka ordManijock skrev: ↑2024-12-11 08:25:38 En sak som kommer hänga på oss på läktaren, är att inte balla ur om Aik gör första målet. Vi ska göra det som inte DIF klarar av. Det vill säga prestera hela vägen! Skit i matchen i så fall. Låt det bara vara en manifestation i läktarkultur. Något råttorna inte sett maken till på Hovet sen urminnes tider. Skrik ut hatet för den där smutsiga parentesen till förening.
Vad som än sker på isen. Ska klack bära och pusha laget
The DIF ONE
Säsongens viktigaste match hittills vi måste hitta en väg att vinna.
Intensitet i buggarna men kyla i knopp.
Hävelid står och fortsätter sin fina form.
Spela inte för fancy framåt utan in och kötta.
Håller vi oss till detta vinner vi.
Inte för att det behövs men extra nervig idag. Fått med mig två polare som är neutrala för att se matchen på stan (Götet). Mycket tack vare Dicken jag fått med mig en av dem, han går verkligen hem i många läger. Förhoppningsvis har vi en ny supporter i vardande.
FFHTB!
Hävelid står och fortsätter sin fina form.
Spela inte för fancy framåt utan in och kötta.
Håller vi oss till detta vinner vi.
Inte för att det behövs men extra nervig idag. Fått med mig två polare som är neutrala för att se matchen på stan (Götet). Mycket tack vare Dicken jag fått med mig en av dem, han går verkligen hem i många läger. Förhoppningsvis har vi en ny supporter i vardande.
FFHTB!
Hej, som utomsocknes boende som reser upp för dagen undrar jag vart folk kommer ta en öl innan!
F.ö vinn bara vinn!!!
F.ö vinn bara vinn!!!
Jag håller med dig i allt men anser att vi, publiken också är DIF. Vi är DIF tillsammans allihopa. Vi är ett kollektiv.Manijock skrev: ↑2024-12-11 08:25:38 En sak som kommer hänga på oss på läktaren, är att inte balla ur om Aik gör första målet. Vi ska göra det som inte DIF klarar av. Det vill säga prestera hela vägen! Skit i matchen i så fall. Låt det bara vara en manifestation i läktarkultur. Något råttorna inte sett maken till på Hovet sen urminnes tider. Skrik ut hatet för den där smutsiga parentesen till förening.
Du, jag, vi, TILLSAMMANS!
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Jag mår så jävla illa just nu, spyfärdig... det är inte rimligt att man ska bli så påverkad av ett gäng svettiga gubbar som jagar en bit gummi!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Krogarna i slakthusområdet, främst kanske Slaktbaren.
Välkommen!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.