HA 24/25 Oskarshamn - Djurgårdens IF 20/9
-
Äntligen matchdag! Fasen vad man har längtat.
Med tanke på hur det såg ut mot Björklöven ifjol och hur det sedan följdes upp så bryr jag mig inte jättemycket om resultatet här bara vi gör en stabil premiär.
Men gissar endå på vinst hur som, 2-4.
Med tanke på hur det såg ut mot Björklöven ifjol och hur det sedan följdes upp så bryr jag mig inte jättemycket om resultatet här bara vi gör en stabil premiär.
Men gissar endå på vinst hur som, 2-4.
Taggad till tusen. Tycker föreningen andas framtidshopp med Wiken, Kimby, Josefsson etc.
För min del får det se ut nästan hur som bara vi vinner, viktiga är att vi plockar poäng här i början. Räknar med att det kommer ta ett tag att sätta spelet.
För min del får det se ut nästan hur som bara vi vinner, viktiga är att vi plockar poäng här i början. Räknar med att det kommer ta ett tag att sätta spelet.
Grymt viktigt att vara med från start. Ingen handbroms eller undanflykter! Vi ska vara ett topplag i år och inget jävla mitten/övre halvan-lag. Skiter i prestation, vinn bara!
Ja jävlar... H E R E W E G O!!!!! Kul ska det bli... (hoppas jag)
Here we go again.
Förväntar mig en start där vi blir väldigt ifrånåkta första 5-10 minuterna (lär bli ett återkommande tema denna säsong pga vår ålder och brist på speed). Så gäller att hålla tätt tills motståndarna inte orkar med det tempot längre.
Har ingen större koll på Oskarshamn som lag dock (förutom att de vann med 3-0 mot Rögle under försäsong).
Vår egen försäsong präglades av nonchalans och slarv i egen zon. Så förhoppningsvis blir det mindre av den varan.
Förväntar mig en start där vi blir väldigt ifrånåkta första 5-10 minuterna (lär bli ett återkommande tema denna säsong pga vår ålder och brist på speed). Så gäller att hålla tätt tills motståndarna inte orkar med det tempot längre.
Har ingen större koll på Oskarshamn som lag dock (förutom att de vann med 3-0 mot Rögle under försäsong).
Vår egen försäsong präglades av nonchalans och slarv i egen zon. Så förhoppningsvis blir det mindre av den varan.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Bonnjävlar nu åker vi !!!
(. Run Oskarshamn run )
(. Run Oskarshamn run )
The DIF ONE
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Försökte få tag på biljetter till bortastå för ett tag sedan, slutsålt !
Forza DIF
Forza DIF
Får man beställa en bamsepropp på någon i OI(n)K i första bytet av någon junis?
Upp på tårna nu mannar och visa vilka som kommer vara det ledande laget i år.
Hoppas, hoppas, hoppas!!
Upp på tårna nu mannar och visa vilka som kommer vara det ledande laget i år.
Hoppas, hoppas, hoppas!!
Inte helt säker på formationerna...men får hoppas på det bästa.
https://x.com/DIFHockeyse/status/183714 ... R35sg&s=19
Kul, se till att sälja ut hemmastå nu oclsåHillberry blue skrev: ↑2024-09-20 15:07:57 Försökte få tag på biljetter till bortastå för ett tag sedan, slutsålt !
Forza DIF
Tredjekedjan helt klart intressantastExile skrev: ↑2024-09-20 16:03:21 Inte helt säker på formationerna...men får hoppas på det bästa.
Lets gooooooooo!
Hoppas på stuga ikväll.