Försäsongsmatch Brynäs - Djurgården 3/9
Det går väldigt långsamt för våra gubbar. Vet inte om de tänker för mycket på spelsystemet eller om det är den höga medelåldern som tar ut sin rätt men vi håller alltid i pucken 2 sekunder för länge.
Spelet i egen zon påminner alldeles för mycket om förra året.
Hyfsat stabilt målvaktsspel i alla fall.
Spelet i egen zon påminner alldeles för mycket om förra året.
Hyfsat stabilt målvaktsspel i alla fall.
Känns väl ungefär som finalserien, Brynäs klart bättre i första
-
Vad man inte har saknat Klasens straffar. För långsamma. Längesen han var grym på det där.
Sorry Osten!Osten östlund skrev: ↑2024-09-03 15:48:16Är försäsong för oss med. Ta det inte så " ordagrant".DIFLuWi skrev: ↑2024-09-03 15:15:32Sånt ska väl ändå tränarna ta hand om..?fryppe skrev: ↑2024-09-03 13:00:28gissar att han menar 10min utvisning för gnäll på domaren senast.Buford skrev: ↑2024-09-03 12:26:00Eh... Varför då, har jag missat något?Osten östlund skrev: ↑2024-09-03 10:48:09 Får vi se om Dicken har fått en uppsträckning av Wikegård?
"Chihuahuan" har hållit sig lugn än så länge, tycker jag!
Hoppas vi överaskar idag!
Tolkar jag Wiken rätt i intervjun i paus så är han inte direkt på domarens sida i den situationen.
Hoppas på bra match ifrån oss. Björklöven laddar på, Carter C enligt rykten...
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
SkitsnackNattuggla_ skrev: ↑2024-09-03 17:30:32 Vad man inte har saknat Klasens straffar. För långsamma. Längesen han var grym på det där.
Vi har lägen där forwards kan hjälpa backarna i defensiven mem de tittar av någon anledning på och väntar på att backen skall ta hand om det. Den sistnämna blir fastcheckad och vi tappar pucken. Varför ser det stundvis likadant ut som senaste 3 säsongerna?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Weigel är verkligen inte bra. Ser ut som random junior fast utan självförtroende....Ser verkligen inte hur han ska vara mer än typ tre och en halva/fjärde center i denna uppsättning.
Träningsmatch. Ser ut som det ungefär. Långa lovar och ingen kamp.
Träningsmatch. Ser ut som det ungefär. Långa lovar och ingen kamp.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skaplig defensiv, Andr’en skulle tagit målskottet men framåt ingenting
Förstår faktiskt inte varför Brodin får spela…
- Jim Morrison
Vi har en del backar som spelar fast sig i egen zon… saknas en eller två där.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ett problem från förra säsongen kommer vi definitivt ha i år också - vi har väldigt lite fart. Känns som vi kommer till 100% förlita oss på handleder.
Nån som såg förra matchen mot Örebro och kan jämföra? Känns som två skilda världar i offensiven av det jag läste.
Nån som såg förra matchen mot Örebro och kan jämföra? Känns som två skilda världar i offensiven av det jag läste.
Nja vi vred upp reglagen i slutet av andra nu till något som liknade matchen mot Örebro. Finns som sagt fina tendenser men också grejer som är bekymrande lika föregående säsonger. Grejer som Kimby förhoppningsvis kan jobba bort med tid.
Senast redigerad av Praetori den 2024-09-03 18:13:16, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
No shit. Är ju en rekordsvag backsida på förhand. Saknaden efter Axel och Glad är abnorm och ingen av dessa nycklar är ersatta. Vi har utökat med ännu en Hammarlund och ersatt Kevin Karlsson med en uppgradering.Jim Morrison skrev: ↑2024-09-03 18:08:19 Vi har en del backar som spelar fast sig i egen zon… saknas en eller två där.
- Jim Morrison
Hoppas Tychonik blir bra och vi tar in en riktigt bra rightare. Vi saknar flow i uppspelen just nu.Manijock skrev: ↑2024-09-03 18:12:44No shit. Är ju en rekordsvag backsida på förhand. Saknaden efter Axel och Glad är abnorm och ingen av dessa nycklar är ersatta. Vi har utökat med ännu en Hammarlund och ersatt Kevin Karlsson med en uppgradering.Jim Morrison skrev: ↑2024-09-03 18:08:19 Vi har en del backar som spelar fast sig i egen zon… saknas en eller två där.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Inget flyt i spelet alls. Är det verkligen samma lag som mot Örebro i lördags? (ja ja, försäsong... Men inställningen måste ju finnas där i alla fall)
It's the hope that kills you.