KRISTOFFERSSON

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Grizzman

Inlägg av Grizzman »

Ryktas att han kan va på väg till Skellefteå om det inte blir nå mer i DIF. Han var ju utlånad dit under ett tag förra säsongen.
Användarvisningsbild
Drutten

Inlägg av Drutten »

Kommer att sakna honom.
Ingen seger utan offer
georg7901

Inlägg av georg7901 »

Timrå och Mora ryktas vara intresserade..
Användarvisningsbild
Kid Notorious
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Kid Notorious »

Jag kommer oxå sakna Krisse om han försvinner. Minns för ganska precis ett år sedan... Bortaklacken uppe i Timrå, sista och avgörande kvarten och inte ens en minut in i den tredje perioden. Den totala tystnaden han lyckades att skapa genom det vinnande målet var så, så... Åhh! Fan vad skönt det var! :D

En riktig Järnkamin enligt mej. 8)
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Skandal om vi inte behåller honom han jobbar som ingen annan och tacklar som ingen annan. Han är en Riktig Järnkamin som föregående skribent skrev. Asså behåller vi inte Krisse vet jag inte vad jag tar mig till.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Jacke

Inlägg av Jacke »

Kristoffersson denna säsong

+4 -21 = -17

21mål i häcken och endast 4 frammåt tycker jag säger allt. Visst kanske han är en kämpe men inte en spelare Djurgården behöver. En av de sämsta spelarna denna säsong! Finns mängder av spelare som är bättre och som tar mindre lön!
Användarvisningsbild
Sir Martin

Inlägg av Sir Martin »

Kristoffersson är en oerhört överskattad spelare. Han fungerade endast under Hardytiden och lever på gamla meriter...
Användarvisningsbild
Drutten

Inlägg av Drutten »

Krisse har haft en dålig säsong, precis som resten av laget. Han har dessutom haft skadebekymmer. Men, men...ledningen har säkert bra orsaker till att inte ge han nytt kontrakt.
Ingen seger utan offer
Skriv svar