Exile skrev: ↑2024-01-21 09:40:38
Tror jag aldrig har sett så lite fram emot en derbymatch... Bettingbolagen verkar va en mycket större tro på detta än jag själv.
Tror jag aldrig har sett så lite fram emot en derbymatch... Bettingbolagen verkar va en mycket större tro på detta än jag själv.
2.05, DIF-vinst, 2.90 gnaget-vinst!
2,90 är ju ett riktigt rån
Ja...Jag älskar DIF...Men blev ändå att man la ett spel på Gnaget, helt galna odds med tanke på att DIF saknar en handfull toppspelare samt förväntas ställa upp med ett halv J20.
Vinner vi ändå så blir det säsongens bragd, förlorar vi så blir jag några tusenlappar rikare. Win win!
#10 skrev: ↑2024-01-19 23:22:29
Grewe, Brodin och Rensfeldt,
Märkligt nog är det dessa som är ständigt friska
Schlyter, Liss och Blomgren också. Spelare som konstigt nog aldrig skadar sig eller blir sjuka. Bergfors på sin tid och Hank. Handlar mycket om träning säkerligen, men framförallt skallen skulle jag tro. Är ju som på alla arbetsplatser. Vissa biter ihop och kör, medan andra känner efter. "Är jag inte lite hängig idag ändå?", "Soffa och tv ett par dagar vore ju nice alltså", "jaa nog fan har jag lite ont i gamla ljumsken".
Sådan ökar ju ofta ju fler andra bärande spelare som saknas. Lättare att kasta in handduken när oddsen är dåliga i övrigt.
Aik storfavoriter naturligtvis. Kämpa ni som biter ihop!
Svenska spel hade 3,46 (3,04 just nu) på Gnäggetvinst vid full tid och 2,8 (2,22 just nu) vid förlängning och straffar
För den som vill få lite tröstpengar och pumpa in i insamlingen
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
2,90 är ju ett riktigt rån
Ja...Jag älskar DIF...Men blev ändå att man la ett spel på Gnaget, helt galna odds med tanke på att DIF saknar en handfull toppspelare samt förväntas ställa upp med ett halv J20.
Vinner vi ändå så blir det säsongens bragd, förlorar vi så blir jag några tusenlappar rikare. Win win!
Att spela pengar på att DIF ska förlora mot sin ärkerival i en tävlingsmatch är skamligt. Du och andra som gör det borde skämmas.