Hillberry blue skrev: ↑2023-10-21 12:05:51
Bortasektionen näst intill slutsåld i vart fall.
Så support lär inte saknas
Inte för att vara sån men de kan inte vara mer än typ 100 platser?
Nja, ett par hundra kanske, säkert en del på sittplats också, duger inte det för dig ? Du kanske är där ?
Menade verkligen inte på de viset mer att de är en liten arena! Behöver absolut inte bli kränkt. Tyvärr har ja skralt på kontot så har inte råd att åka såpass långt. Om du nu undrar.
Dju skrev: ↑2023-10-21 10:45:48
Hoppas grabbarna på isen har lite jävlar anamma i sig ikväll.
Måste ju bubbla av sug för revansch nu när vi ändå spräckt lite nollor.
Känns som vi kör över Kalmar ikväll, även om vi fortsatt saknar Krüger, Norman och Berglund. Peppar peppar.
KÄMPA DIF!
"Känns som att vi kör över Kalmar ikväll"
Varför tror du det? Vi har ju inte kört över något av Östersund, Tingsryd eller Västervik.
För att målskyttet har släppt de senaste två matcherna mot betydligt bättre lag. Mot SSK väcktes det och matchen mot Brynäs gör man ändå okej fram till härdsmältan i 3e.
Dom är förbannade över att dom tappat 3 poäng borta och år hungriga nu.
Okej. Låt oss hoppas att du får rätt.
Jag tror, tyvärr, att vi går en mycket tung vinter till mötes. Det är alldeles för mycket som är för dåligt, enligt mig.
Hatar "Årets Match"-känslan hos småklubbar där lokalbefolkningen går man ur huse för att se sitt lag möta oss, dessutom den värsta upplagen vi har haft på Gud vet hur länge.
Snälla, motbevisa mig och alla oss andra som inte tror på detta. Ge oss något att tro på...
Hillberry blue skrev: ↑2023-10-21 12:05:51
Bortasektionen näst intill slutsåld i vart fall.
Så support lär inte saknas
Inte för att vara sån men de kan inte vara mer än typ 100 platser?
Nja, ett par hundra kanske, säkert en del på sittplats också, duger inte det för dig ? Du kanske är där ?
Menade verkligen inte på de viset mer att de är en liten arena! Behöver absolut inte bli kränkt. Tyvärr har ja skralt på kontot så har inte råd att åka såpass långt. Om du nu undrar.
Ingen fara, långt att åka, vi är dock ett gäng som ska dit.
Forza DIF
Tellqvist32 skrev: ↑2023-10-21 13:37:08
Hatar dessa matcher.
Hatar "Årets Match"-känslan hos småklubbar där lokalbefolkningen går man ur huse för att se sitt lag möta oss, dessutom den värsta upplagen vi har haft på Gud vet hur länge.
Snälla, motbevisa mig och alla oss andra som inte tror på detta. Ge oss något att tro på...
Ingen som går ur huset där, det blåser väl 30m/s i Kalmar och regnar horisontalt. Själv ska jag halvsova i soffan framför matchen efter spenderat halva dagen på Grönan.. blir perfekt att däcka lagom i andra perioden när vi ligger under med 8-0.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Försökte allt möjligt för att missa matchen, bio med frun, middag på restaurang med familjen, men det sket sig, förmodligen pga att jag innerst inne inte vill missa en match med DIF, gjorde det jag kunde iaf
#10 skrev: ↑2023-10-21 16:30:35
Försökte allt möjligt för att missa matchen, bio med frun, middag på restaurang med familjen, men det sket sig, förmodligen pga att jag innerst inne inte vill missa en match med DIF, gjorde det jag kunde iaf
#10 skrev: ↑2023-10-21 16:30:35