GU VA SKÖNT!
Äntligen vinst! Nu ska vi se att Säckens "kertchupeffekt" kommer. Nu vinner vi av bara farten mot Brynäs på måndag.
Sitter och nynnar på "å en sådan härlig dag...."
underbart skönt, men väldigt oväntat. Trodde inte vi skulle ta 3 pinnar idag men ingen e gladare än jag at jag hade fel.
3 nya mot brynäs hade varit skönt , då får man lite hopp igen
Så jävla underbart! :D Precis hemkommen från matchen. Vi var GRYMT bra! Föruotm under korta perioder i andra och tredje. Men Lassila, vilken kugn! Hela laget var kungar!!! LHCs första förlust hemma i år.
Tvåa på oddset hade man med, DIF stod i 6.25 gånger pengarna. ;)
köngligt!:]....hörde på radion och det var väl en kombination av att djurgårn gjorde en bra match samtidigt som Linköping hade en mindre bra dag...iaf grymme att ta 3 points på bortaplan mot LHC:]]...nu kanske man vågar hoppas på slutspel?:D
Så jävla skönt. Man är ju Linköpingsbo så 3 poäng till Dif var så förbannat skönt så det inte är sant. Var där med både far och svärfar som är Lhc:are. Man var kung i baren med Dif tröjan.
3 nya poäng nästa match.
Det jag är mest nöjd med är att det inte blev något bråk(i alla fall inte vad jag hörde).
Bra drag idag på läktaren. Vi hördes nog minst lika mycket som LHC-klacken, som blev tystare ju längre matchen led. I tredje perioden var ramsorna tydligen slut. Trevligt med JK - syd som bidrog med härlig stämning. En eloge till "klackledaren" som höll i taktpinnen i tredje perioden.
Hoppas vi syns nästa gång i Cloetta C, kanske i kvartsfinalerna?