HA 22/23 Djurgårdens IF - Almtuna 3/3
Trist om inte Brodda spelar, tycker alltid han förtjänar en plats i någon kedja, han är inte 13:e forward elr sämre i mina ögon. Hur som helst, viktigaste är att han inte är skadad, han är som Dicken, växlar upp 200 nivåer till slutspel så han behövs vara hel och frisk!
Idag bryter vi trenden och vinner mot Almtuna, sen från nästa säsong hoppas jag att jag aldrig behöver skriva ordet Almtuna igen, ever!
Idag bryter vi trenden och vinner mot Almtuna, sen från nästa säsong hoppas jag att jag aldrig behöver skriva ordet Almtuna igen, ever!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Äntligen sätter man ner foten och markerar vad som är ok och inte. Han ska inte särbehandlas bara för att han heter Brodin. Bra av coacherna.
Spela fult
-
Är han frisk, petad?diftobbe89 skrev: ↑2023-03-03 17:47:03 Äntligen sätter man ner foten och markerar vad som är ok och inte. Han ska inte särbehandlas bara för att han heter Brodin. Bra av coacherna.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det utgår jag ifrån. Men genant för hans del om han blir petad till förmån för Ounasvouri. Brodin behöver se och lära av Krüger, ett fullblodsproffs. Brodin blir snart omåkt av juniorerna.Osten östlund skrev: ↑2023-03-03 18:02:36Är han frisk, petad?diftobbe89 skrev: ↑2023-03-03 17:47:03 Äntligen sätter man ner foten och markerar vad som är ok och inte. Han ska inte särbehandlas bara för att han heter Brodin. Bra av coacherna.
Spela fult
Säkert sjukdom, knappast petad. Det är han för viktig för.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
"Domarjävel! Fan. Slarv! Bläärgh!"
Så, nu kör vi!
Så, nu kör vi!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Nä, exakt
Exakt, mkt bra!diftobbe89 skrev: ↑2023-03-03 17:47:03 Äntligen sätter man ner foten och markerar vad som är ok och inte. Han ska inte särbehandlas bara för att han heter Brodin. Bra av coacherna.
Nyss hemkommen från afterski, gode tankad, hoppas kaminerna bjuder upp till dans.
Gode värdig Järnkamin.
Imponerad av Almtunas disciplin i spelet. Typ raka motsatsen till oss.
Måste steppa upp, de kommer kontra in 3-4 mål på oss om det fortsätter så här.
Sen har domarna öppnat lika svagt. Släppt två solklara utvisningar hittills.
Måste steppa upp, de kommer kontra in 3-4 mål på oss om det fortsätter så här.
Sen har domarna öppnat lika svagt. Släppt två solklara utvisningar hittills.
Gött att de inte börjar blåsa sönder matchen direkt. Låt dem hållas. Det kommer att komma tvåor men det gör inget om de släpper det mesiga.
Fast det verkar inte vara konsekvent så domarna kan ju dra åt helvete igen då..
Domarna presenterar sig... Lika enögda som vanligt.
It's the hope that kills you.