HA 22/23: Tingsryd - Djurgårdens IF
Detta är fan de sjukaste jag sett
Tydligen kör vi tre centrar. Odelius sjundeback och Kevin åttonde. Stör mig sjukt mycket på att vi ska värva nya backar i Glad och eventuellt Hedberg och låta två backar som i mina ögon är bättre i Kevin och Odelius. Känns som vi vaskar så mycket som kunde vara bättre. Lätt att gnälla på skador men vi spelar typ aldrig med bästa lag med de förutsättningar vi har.Jim Morrison skrev: ↑2023-02-08 17:46:40 Det har blivit prestige för Garpen och Ragge. Någon slags stolthet. Sjukaste lineupen jag sett tror jag.
- Jim Morrison
Vi spelar hellre med kort om forwards än att ge speltid till Odelius och/eller Karlsson.mb81 skrev: ↑2023-02-08 17:50:00Tydligen kör vi tre centrar. Odelius sjundeback och Kevin åttonde. Stör mig sjukt mycket på att vi ska värva nya backar i Glad och eventuellt Hedberg och låta två backar som i mina ögon är bättre i Kevin och Odelius. Känns som vi vaskar så mycket som kunde vara bättre. Lätt att gnälla på skador men vi spelar typ aldrig med bästa lag med de förutsättningar vi har.Jim Morrison skrev: ↑2023-02-08 17:46:40 Det har blivit prestige för Garpen och Ragge. Någon slags stolthet. Sjukaste lineupen jag sett tror jag.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Så jävla trött på gubbarna Garpen och Ragge. Nu vill man ha en Jocke som bestämmer uppställningen över deras skallar!Jim Morrison skrev: ↑2023-02-08 17:52:06Vi spelar hellre med kort om forwards än att ge speltid till Odelius och/eller Karlsson.mb81 skrev: ↑2023-02-08 17:50:00Tydligen kör vi tre centrar. Odelius sjundeback och Kevin åttonde. Stör mig sjukt mycket på att vi ska värva nya backar i Glad och eventuellt Hedberg och låta två backar som i mina ögon är bättre i Kevin och Odelius. Känns som vi vaskar så mycket som kunde vara bättre. Lätt att gnälla på skador men vi spelar typ aldrig med bästa lag med de förutsättningar vi har.Jim Morrison skrev: ↑2023-02-08 17:46:40 Det har blivit prestige för Garpen och Ragge. Någon slags stolthet. Sjukaste lineupen jag sett tror jag.
Cirkusen fortsätter i laguppställningen.
Kul för Kruger med barn, men mardröm för oss spelmässigt. Alla spelare som får barn blir betydligt sämre efteråt - inte så konstigt då de knappt får sova.
Kul för Kruger med barn, men mardröm för oss spelmässigt. Alla spelare som får barn blir betydligt sämre efteråt - inte så konstigt då de knappt får sova.
Avgå omgående din bångstyriga jävla mupp. Nu blir jag fan förbannad på riktigt! Blir det minsta tendens till poängtapp ska du inte ha jobbet kvar över smålandsgränsen...
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Och dessa herrar ska leda oss för att slåss om SHL-platsen... tillåt mig att tvivla.
Vilket jävla långfinger det måste vara för Odelius/Karlsson att tränarna hellre spelar med otestade juniorer än ge dem chansen.
Hade inget större förtroende från början, men det är nog ganska bortblåst nu.
Hade inget större förtroende från början, men det är nog ganska bortblåst nu.
Schilling-Elliot
Karlsson-Odelius
Glad-Arnesson
Hammarlund
Klasen-Östlund-Brodin
Blomgren-Nilsson-Liss
Forsberg-Rensfeldt-Danielsson
Schlyter-Berglund-Milfors
Där har vi en normal uppställning till ikväll. Svårt att se att dagens uppställning är bättre?
Karlsson-Odelius
Glad-Arnesson
Hammarlund
Klasen-Östlund-Brodin
Blomgren-Nilsson-Liss
Forsberg-Rensfeldt-Danielsson
Schlyter-Berglund-Milfors
Där har vi en normal uppställning till ikväll. Svårt att se att dagens uppställning är bättre?
- Jim Morrison
Jag har noll förtroende kvar för den här ledningen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Trodde det skulle bli bättre när Fager försvann. Men matchningen har fan blivit än värre. Är det Ragge som är den stora boven i dramat?
Man börjar ju undra om vissa spelare repat Garpens bil eller nåt?
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Loa Milfors vad är det för valp nudå. Låt mig gissa, han är liten? Vad var det för fel på Frylén? Han lirade konstant i tredje mot löven sen har man inte sett röken av honom. Men han spelade väl lite för fysiskt för vår smak gissar jag.
Spela fult
-
Vad i hela..... Enda förklaringen till den här lineupen måste vara tunga droger i kontainer kvantitet!! Nog för att jag tycker att Brodin måste vakna, men det här är ju ett regelrätt straff!