SHL 21/22: Djurgårdens IF - Cluben 20/11
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ingen Widell o ingen Högström i övrigt samma som sist..
-
Videll tillbaks !? VEM FAAN E DE
Pontus måste tagga ner sin skalle som nån har blåst upp..bra både m teknik o grillor men tyvärr gått i Högströms backskola som pga av sina SID sengångar tankar därför får ta för mycket stryk i egen zon även är detta Högströms problem å hans fysvärden om man tittar på uppstarts lägret på Bosön är ju inte direkt så man blir rädd..våra importer Holland å Carey är väl läge å skeppa efter dagens match om vinst uteblir...Arnesson är ju direkt skrämmande att se utvecklings kurvan på...Swedberg är inte ens ett avbytar ämne just nu när tyvärr Mantas darrar...Bergfors ( POPEYE ) ser så djävla tung ut.. Basse har han flyttat redan i pallet missar ju allt som går att missa både mot mål och i markeringsspelet å dessa spelare är bara några att nämna ..med några undantag så går resten mer eller mindre på sparlåga..
Pontus måste tagga ner sin skalle som nån har blåst upp..bra både m teknik o grillor men tyvärr gått i Högströms backskola som pga av sina SID sengångar tankar därför får ta för mycket stryk i egen zon även är detta Högströms problem å hans fysvärden om man tittar på uppstarts lägret på Bosön är ju inte direkt så man blir rädd..våra importer Holland å Carey är väl läge å skeppa efter dagens match om vinst uteblir...Arnesson är ju direkt skrämmande att se utvecklings kurvan på...Swedberg är inte ens ett avbytar ämne just nu när tyvärr Mantas darrar...Bergfors ( POPEYE ) ser så djävla tung ut.. Basse har han flyttat redan i pallet missar ju allt som går att missa både mot mål och i markeringsspelet å dessa spelare är bara några att nämna ..med några undantag så går resten mer eller mindre på sparlåga..
-
Torskat samtliga matcher jag har varit på plats, ska jag gå eller inte?
Stanna hemma för hellvete….eller gå dit och för ett jävla liv, välj självAlltidoavsettDIF skrev: ↑2021-11-20 16:57:53 Torskat samtliga matcher jag har varit på plats, ska jag gå eller inte?
-
Klart du ska
- DIF_Soldier
Man petar alltså Öhgren. Enda spelaren ihop med Ceder och Rens som visat lite driv.
Bergfors bör ju sitta. Falken går alltså på ryggtavla och inte på prestation. Men det är klart, han bör ju ha förkärlek till gubbarna i laget
Bergfors bör ju sitta. Falken går alltså på ryggtavla och inte på prestation. Men det är klart, han bör ju ha förkärlek till gubbarna i laget
Säg den glädje som varar
-
Haha, kör på alternativ två men skyll på mig om det går åt helvete.#10 skrev: ↑2021-11-20 17:02:12Stanna hemma för hellvete….eller gå dit och för ett jävla liv, välj självAlltidoavsettDIF skrev: ↑2021-11-20 16:57:53 Torskat samtliga matcher jag har varit på plats, ska jag gå eller inte?
Bergfors var dock en av dom bättre forwards sist, jobbade fast pucken många ggr i offensiv zon, finns sämre uppträdande av forwards i Dif upplaga 21/22DIF_Soldier skrev: ↑2021-11-20 17:03:15 Man petar alltså Öhgren. Enda spelaren ihop med Ceder och Rens som visat lite driv.
Förväntar mig en total överkörning i positivt bemärkelse idag.
Förklara virket till dina förväntningar. Jag kan inte, baserat på allt jag sett från omgång 1 till ikväll, förvänta mig något annat än en förlust.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Har ingen evidensbaserad uträkning för det, bara ett kravbaserat
Ok, jag fattar. Jag kräver bättre attityd och bättre spel. Jag förbereder mig på besvikelse.
Är vi tillräckligt framåtlutade så ska det gå vägen ikväll. Långa tunga anfall.
Det där jävla ordet... Alla som lirar hockey åker framåtlutade. Vi gör det bara som ett gäng losers.
De får tamejfan åka hur de vill, bara de kör stenhårt i 3x20. Förlorar vi trots att alla verkligen gör allt tillsammans, för varandra, då är det som det är. Då är vi sämst. Åker de omkring och fyller år ikväll, igen, så blir det svart.
När får sportchefsclownen packa ihop sitt excelark och bli visad på dörren ut??
Stolt, men aldrig nöjd