Måste erkänna att jag inte såg matchen mot Färjestad igår, men vet sedan tidigare att matchrapporterna brukar vinklas ganska underligt. Det i kombination med sedvanlig frustration efter torsk bidrog till mitt inlägg igår.Frasse skrev:Kan inte alls hålla med om att vi skulle vara så mycket sämre än Färjestad.Håller med Kaffekokaren i vartenda ord. Angående matchrapporterna är det nästan pinsamt ibland att läsa dessa efter förlusterna. De två senaste tex.. "Utvisningar fällde DIF" samt "Effektivt Färjestad". Vilket bullshit, vi är flera klasser sämre i alla moment, det är sanningen.
Faktum är att vi vi var väl så bra som Färjestad igår men att vi saknar den kyla och det självförtroende som krävs för att nyttja de chanser vi skapade.
Man kan självklart ha synpunkter på vad Adam Andersson gör vid första målet, hur kan man bara droppa pucken bakom ryggen![]()
Eller vad André Mattsson höll på med innan gästernas andra mål, hur svårt är det att lägga ned pucken på djupet![]()
Men att påstå att vi skulle var klasser sämre är i mina ögon (må vara att man är extremt färgad) helt fel.
Fetaste satsningen genom tiderna 5/1!?
Re: Klasser sämre än Färjestad i alla moment ???
Re: Klasser sämre än Färjestad i alla moment ???
*Knirre, om du nu inte heller gillar denna sida eller matchrapporter så kan du också sluta besöka den här hemsidan.....Måste erkänna att jag inte såg matchen mot Färjestad igår, men vet sedan tidigare att matchrapporterna brukar vinklas ganska underligt. Det i kombination med sedvanlig frustration efter torsk bidrog till mitt inlägg igår.
Klaga inte, stöd!
Tycker ändå DIF spelade helt okej.. visst är färjestad numret större i några lägen, tycker främst rutinen märks av i deras spel, något som vi saknar.
Underbart att se Ottosson. Första matchen jag kunnat se sen hans återkomst.. vilken fantastisk hockeyspelare! Ta oss till slutspel Otto!
Bremberg och framförallt Thoresen kom inte riktigt upp i normal standard igår, vilket var synd, de är matchvinnare..
De ja tycker spelade extra bra igår förutom Otto var Adam Andersson, Ribbenstrand, Lassila, Ölvestad, samt stundtals även Rudslätt och Eklund.
Underbart att se Ottosson. Första matchen jag kunnat se sen hans återkomst.. vilken fantastisk hockeyspelare! Ta oss till slutspel Otto!
Bremberg och framförallt Thoresen kom inte riktigt upp i normal standard igår, vilket var synd, de är matchvinnare..
De ja tycker spelade extra bra igår förutom Otto var Adam Andersson, Ribbenstrand, Lassila, Ölvestad, samt stundtals även Rudslätt och Eklund.
Nu är det dags att sätta fart grabbar och tjejer.
700 biljetter ska vara sålda innan den 15 dec för att vi ska få hela kurvan.
Så vad väntar DU på?
VIKTIGT BILJETTINFO! Förusättningarna för att det ska bli av:
Vi har initialt blivit tilldelade 700 biljetter. Dom MÅSTE vi sälja innan den 15 december, annars blir vi inte tilldelade resten av kurvan och då når vi inte målet att samla den festaste hockeyklacken i vår historia. Det är upp till oss att lyckas!
http://www.jarnkaminerna.se/nyheter.asp?id=3473
Se till att haussa upp ordentligt nu.
700 biljetter ska vara sålda innan den 15 dec för att vi ska få hela kurvan.
Så vad väntar DU på?
VIKTIGT BILJETTINFO! Förusättningarna för att det ska bli av:
Vi har initialt blivit tilldelade 700 biljetter. Dom MÅSTE vi sälja innan den 15 december, annars blir vi inte tilldelade resten av kurvan och då når vi inte målet att samla den festaste hockeyklacken i vår historia. Det är upp till oss att lyckas!
http://www.jarnkaminerna.se/nyheter.asp?id=3473
Se till att haussa upp ordentligt nu.
- swe_burberry
-
Jag frågade i JK:s tält på "plattan" igår och han hade ingen aning.Hultsfredsdifaren skrev:Ingen som vet hur det går med biljett försäljningen?
Om vi ens är i närheten av dom där 700 biljetterna som ska säljas?
Vore skoj att veta.
Själv ska ja försöka få med mig ett gäng från Hultsfred
Men han trodde inte att de skulle vara något problem att sälja slut på 700 st.
-
Maxz skrev:Jag frågade i JK:s tält på "plattan" igår och han hade ingen aning.Hultsfredsdifaren skrev:Ingen som vet hur det går med biljett försäljningen?
Om vi ens är i närheten av dom där 700 biljetterna som ska säljas?
Vore skoj att veta.
Själv ska ja försöka få med mig ett gäng från Hultsfred
Men han trodde inte att de skulle vara något problem att sälja slut på 700 st.
Det låter bra det ju om det nu blir så..
Vore grymt med en klack på 2000 djurgårdare.