Ja jag fattade namnet. Menade bara att tidigare har de varit skrivna som kedja tre.Praetori skrev:Ja. Hagabocken är mitt samlingsnamn för Haga och Bokkenmb81 skrev:Fast det är samma kedja för Haga som bara bytt namn till fjärde.Praetori skrev:Hoppsan. Omkastade kedjor och Hagabocken nedpetade till fjärde.
3 backpar med SJ som backup.
För att ha så många ledande spelare borta ser laget inte så dåligt ut.
Växjö har också stor frånvaro.
SHL 20/21: Djurgårdens IF - Växjö 21/11 - 2020
Re: SHL 20/21: Djurgårdens IF - Växjö 21/11 - 2020
- Harmageddon
Ett citat ur filmen Deepwater Horizon "The difference is, we are ready for that bite. I don't stick my hand in that hole with that monster and hope for the best. Uh-uh! Hope ain't a tactic"Lee Harvey Oswald skrev:Mmh, det förrädiska hoppet, som håller en vid liv, hela tiden, ett litet tag till.Harmageddon skrev:Växjö spelade med tre kedjor mot Brynäs. Vet inte om de får tillbaks någon spelare men det kanske DIF kan utnyttja.
Därför hoppas jag på full fräs framåt, fysisk spel och fokus på försvarsspelet såklart. PP mål är ett måste idag! Kämpa DIF
Rättelse: Dem har spelat med tre kedjor under de senaste tre matcherna
Det där är nog det enda vi kan vara säkra på.......att vi inte kommer få se.
Känns som att det är dags för Nollning #2, på hemmais
DIF-HeltVäck-Sjö 0-3
Nu gäller det faktiskt att göra grovjobbet, både från ledare och spelare.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Det här blir nog en dyster tillställning... Fy fan vad less jag blir!Doyle skrev:Suck, missing, Högström, Dick o Josef.. Spännande eftermiddag..
Exakt, om alla gör sitt jobb och börjar ta ansvar nu när "dom som ska göra det" är borta så vinner vi.Harmageddon skrev:Ett citat ur filmen Deepwater Horizon "The difference is, we are ready for that bite. I don't stick my hand in that hole with that monster and hope for the best. Uh-uh! Hope ain't a tactic"Lee Harvey Oswald skrev:Mmh, det förrädiska hoppet, som håller en vid liv, hela tiden, ett litet tag till.Harmageddon skrev:Växjö spelade med tre kedjor mot Brynäs. Vet inte om de får tillbaks någon spelare men det kanske DIF kan utnyttja.
Därför hoppas jag på full fräs framåt, fysisk spel och fokus på försvarsspelet såklart. PP mål är ett måste idag! Kämpa DIF
Rättelse: Dem har spelat med tre kedjor under de senaste tre matcherna
Det där är nog det enda vi kan vara säkra på.......att vi inte kommer få se.
Känns som att det är dags för Nollning #2, på hemmais
DIF-HeltVäck-Sjö 0-3
Nu gäller det faktiskt att göra grovjobbet, både från ledare och spelare.
Otroligt tunga avbräck i JJ, Dick och Högström. Olustig känsla. Kan iofs bara bli positivt överraskad, vilket alltid är skönt.
Förväntningarna är väl lika höga som Marianergraven är djup, så det kan ju nästan bara bli positivt utfall...kaminor skrev:Otroligt tunga avbräck i JJ, Dick och Högström. Olustig känsla. Kan iofs bara bli positivt överraskad, vilket alltid är skönt.
Kommer göra allt jag kan med snus, placering i soffan, kläder etc för att hjälpa laget ikväll....
Stuuuga för helvete
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Snyggt!
Så länge vi slipper PP, BP och sådär.. då är vi faktiskt ett habilt lag.
Så länge vi slipper PP, BP och sådär.. då är vi faktiskt ett habilt lag.
25/4-2025
-
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Härlig start på matchen! Ett mål hängde i luften.
Avskaffa tre mot tre.
Helvete vad vi åker skridskor, ska nyckelspelarna vara borta för att vi ska börja åka grillor???
Bra start, men jag vågar inte jubla över något innan jag sett hur det ser ut i tredje. Många sumpade lägen, får troligtvis sota för det senare.