Träningsmatch 20/21: HV71 - Djurgårdens IF 15/9
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Träningsmatch 20/21: HV71 - Djurgårdens IF 15/9
Våra backar är bra offensivt men fruktansvärt dåliga defensivt. Som i många år nu egentligen.
Vårat boxplay kommer fortfarande få detta lag att rasa.
Vårat boxplay kommer fortfarande få detta lag att rasa.
Avskaffa tre mot tre.
Hahah, den bjuder jag påPraetori skrev:Gör mål?sauron skrev:Vad håller våra backar på med...?

It's the hope that kills you.
Båda våra mål från spelare som knappt är torra bakom öronen. 

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag tar på mig den. Bytte till rätt sida på snusen och då hände det grejer.DIFLuWi skrev:Ser riktigt bra ut nu på slutet!

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tycker väl det är dom som just sticker ut positivt efter förstaPraetori skrev:Båda våra mål från spelare som knappt är torra bakom öronen.

Sen måste vi verkligen få stopp på den snabba spelvändningen från HiV. Skickar ju puckar i en vidöppen mittzon hela första.
Håll kvar den där hela matchen.Praetori skrev:Jag tar på mig den. Bytte till rätt sida på snusen och då hände det grejer.DIFLuWi skrev:Ser riktigt bra ut nu på slutet!
Taktiskt missgrepp som det ser ut men det handlar bara om ett skär eller två. Robban lär trycka på det i pausen men frågan är om forwards är mentalt flexibla nog att korrigera.Dusinator skrev:Tycker väl det är dom som just sticker ut positivt efter förstaPraetori skrev:Båda våra mål från spelare som knappt är torra bakom öronen.![]()
Sen måste vi verkligen få stopp på den snabba spelvändningen från HiV. Skickar ju puckar i en vidöppen mittzon hela första.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sjukskrivnings IF
Vi e bäst på LAS
Dudu, dudu, dudu....
Vi e bäst på LAS
Dudu, dudu, dudu....
Säg den glädje som varar
Tycker vi snurrar upp hv ganska bra, särskilt med tanke på att så många ordinarie är borta. Mindre bra på att komma in på mål vilket vi hade stora delar av förra året också. Bra boxplay men som ofta släppa in mål direkt efter...
hv:s första kedja bra tyvärr, de måste stoppas.
hv:s första kedja bra tyvärr, de måste stoppas.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vad står det ?
Och ni som ser matchen Är det någon som kan skicka ett inlägg efter gjorda mål. ?
Och ni som ser matchen Är det någon som kan skicka ett inlägg efter gjorda mål. ?
Jättebillig utvisning.
Hur kan de inte ta Kokkonen för interference när han sätter skenan i nyllet på Svedberg?
It's the hope that kills you.
Har vi värvat en Bergfot?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja, Toklas Bergfot, nr 310.daaviid skrev:Har vi värvat en Bergfot?
Säg den glädje som varar
Har vi vunnit typ 1 tekning