Tror dom försöker stå upp bra för Jensen ikväll, hoppas han visar varför han spelar i DIFLee Harvey Oswald skrev:Med tanke på Adams intvålade utrustning senast tror jag inte det blir sämre
Men jag blir förbannad om DIF återigen inte står upp när Jensen vaktar kassen, nästan varje gång han stått har vi börjat otroligt blekt
SHL 18/19 : Luleå - Djurgårdens IF 2/2-2019
Re: SHL 18/19 : Luleå - Djurgårdens IF 2/2-2019
Fullständigt bedrövligt. Skickar pissignaler till spelare, fans, sponsorer. Alla! Seriefinal, inför ett uppehåll, och vi vänder upp arslet redan inför matchstart. Vi har seriens bästa målvakt men ger fan att använda honom i den tuffaste matchen av alla. Ett jävla skämt! Behöver väl antagligen vila inför träningsturneringen nästa vecka.
Adam höll ju på att förlora matchen mot jumbon på egen hand. Förstår inte helgon-statusen Adam har fått. Visst har han spelat upp sig sen förrförra året, men han släpper fortfarande in enkla mål regelbundet och viker ned sig under press. Nog för att Jensens spel har lämnat mycket övrigt att önska, men fullt förståeligt att Adam får vila efter insatsen senast.Manijock skrev:Fullständigt bedrövligt. Skickar pissignaler till spelare, fans, sponsorer. Alla! Seriefinal, inför ett uppehåll, och vi vänder upp arslet redan inför matchstart. Vi har seriens bästa målvakt men ger fan att använda honom i den tuffaste matchen av alla. Ett jävla skämt! Behöver väl antagligen vila inför träningsturneringen nästa vecka.
Avgå Jocke.
- Lee Harvey Oswald
Ja, i ärlighetens namn har ju Jensen hittills inte haft samma förutsättningar i sina matcher som Adam, DIF har varit "lagom" intresserade varje gång.B.I.B.A skrev:Adam höll ju på att förlora matchen mot jumbon på egen hand. Förstår inte helgon-statusen Adam har fått. Visst har han spelat upp sig sen förrförra året, men han släpper fortfarande in enkla mål regelbundet och viker ned sig under press. Nog för att Jensens spel har lämnat mycket övrigt att önska, men fullt förståeligt att Adam får vila efter insatsen senast.Manijock skrev:Fullständigt bedrövligt. Skickar pissignaler till spelare, fans, sponsorer. Alla! Seriefinal, inför ett uppehåll, och vi vänder upp arslet redan inför matchstart. Vi har seriens bästa målvakt men ger fan att använda honom i den tuffaste matchen av alla. Ett jävla skämt! Behöver väl antagligen vila inför träningsturneringen nästa vecka.
Har vi problem att vara motiverade ikväll, ja då är det illa
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jensen i kassen - nja,,,,
Ceterum censeo Solna esse delendam
Men får fan hjärnfel! Hur fan kan dem sätta in Jensen emot luleå ? Helt sjukt.
Vet inte vad jag tycker om det här. Nej, gillar det inte.
Ser det som att nu har Jensen chansen att visa att han är vår andra keeper#10 skrev:Tror dom försöker stå upp bra för Jensen ikväll, hoppas han visar varför han spelar i DIFLee Harvey Oswald skrev:Med tanke på Adams intvålade utrustning senast tror jag inte det blir sämre
Men jag blir förbannad om DIF återigen inte står upp när Jensen vaktar kassen, nästan varje gång han stått har vi börjat otroligt blekt
Om han inte gör en topp insats ikväll kommer han att vara körd
Byt målvakt !!!BIX skrev:Ser det som att nu har Jensen chansen att visa att han är vår andra keeper#10 skrev:Tror dom försöker stå upp bra för Jensen ikväll, hoppas han visar varför han spelar i DIFLee Harvey Oswald skrev:Med tanke på Adams intvålade utrustning senast tror jag inte det blir sämre
Om han inte gör en topp insats ikväll kommer han att vara körd
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Snälla............. hur många såna mål har vi släppt in?
Avskaffa tre mot tre.
Klass. Börjar ju jävligt bra.
-
Tror ni att det kan vara att dom verkligen vill testa jensen ikväll, för att ta reda på ifall dom vill satsa på honom eller kanske byta ut honom inför eventuellt slutapel
inte ett dugg förvånad att dem får skit mål med Jensen i mål.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
JENSEN SKA INTE SPELA HOS OSS! Vad fan vilar vi Adam för? Tre Kronor?
DIF!
Sen blir det inte bättre av att idioten Mike som är kommentator.