Måste ändå ge dig en eloge för att du skrev något optimistiskt för en gångs skull!DIFtomppa skrev:Torskar vi denna har vi en REJÄL uppförsbacke som heter duga. Vinner vi idag vinner vi serien, men torskar vi är det tyvärr gonatt
Semifinal 2: Skellefteå - Djurgårdens IF 5/4-2018
Re: Semifinal 2: Skellefteå - Djurgårdens IF 5/4-2018
I framgång och motgång, Djurgården.
klart vi vinner idag. När vi spelade som bäst sist så hade de inget att sätta emot, när vi vek ner oss så blev det jämnt. chansen som blev mål finns ju inte, den kom från ingenstans. och han ska inte få åka igenom två backar så där enkelt.
NU KÖR VI FULL GAS I KVÄLL!
NU KÖR VI FULL GAS I KVÄLL!
Jag skäms aldrig för att hålla på DIF. Djurgårdare tills jag dör!
Många som är optimistiska idag, bra det! Själv är jag så nervös att det kommer bajs i byxan... Fokus och fart ikväll så har vi en chans 

Vågar man hoppas på andra kommentatorer än Wikegård och Edlund?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Hm jag har faktiskt en bra känsla inför ikväll. Detta lag viker sällan ner sig när det behövs och nu behövs det en vinst.
Avskaffa tre mot tre.
Från C More: "Kommentatorer: Johan Edlund, Niklas Wikegård"#87 skrev:Vågar man hoppas på andra kommentatorer än Wikegård och Edlund?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ere nitton eller nittontretti?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Hank spelar alltså och Brodin extraforward, och Falk lär gnugga 15-17min idag igen. Robban vill tydligen förlora denna serie ser det ut som
- Lee Harvey Oswald
Vem som helst utom hon KönskvoteringsBritta (Lena?), hon det är så synd om, som fick egen banderoll.#87 skrev:Vågar man hoppas på andra kommentatorer än Wikegård och Edlund?
Orkar varken med hennes tonfall eller uttal, usch
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2018-04-05 17:17:46, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Lee Harvey Oswald
E dé dvd dé eee?minalman skrev:Ere nitton eller nittontretti?
19:30
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja hon är flera resor värre. Otroligt jobbigt tonläge och väldigt dålig koll.
Edlund tycker jag är duktig - sen att han gillar SAIK kan jag stå ut med med tanke på vad som verkar vara alternativet these days på Cmore.
Edlund tycker jag är duktig - sen att han gillar SAIK kan jag stå ut med med tanke på vad som verkar vara alternativet these days på Cmore.
Vet inte vars ni fått att han gillar saik ifrån, han är väl från Umeå och där gillar man inte saikHenkos skrev:Ja hon är flera resor värre. Otroligt jobbigt tonläge och väldigt dålig koll.
-
Dåligt att Brodin fortfarande är trettonde forward
Ceterum censeo Solna esse delendam
-
Hade gärna sett att Brodin gick in istället för Hank, Bergfors-kedjan är sänket just nu tyvärr även fast han är ganska bra är hans kedjekamrater helt under isen. Falk är uppsatt som 7e back och lär ligga närmare 20 min igen. Nej, jag tror vi fixar detta absolut.
Adam i målet igen alltså....