Suck!Jim Morrison skrev:Gissa vem som spelar i andrakedjan igen?
Varför inte slänga in J. Davidsson, Possler eller Ridderwall där istället?!
Suck!Jim Morrison skrev:Gissa vem som spelar i andrakedjan igen?
Nej men för helvete han ska inte petas, men han ska inte spela i toppkedja med Bergfors. Han ska ska spela i en kedja med lite mer gnugg eller kanske 13e forward. En kedja där Hank spelar kommer inte göra så många mål, inte släppa in så många heller för den delen. Sist var Ahlén 13e, vad har Hank som inte han har?minalman skrev:Det börjar bli dags för banderoller på läktaren mot Hank.
Vad i helvete har han gjort er. Förra matchen var han exempelvis mer nyttig än #47. Det finns alltid ett gäng spelare som lirar sämre än Hank. Men samma spelare gör ibland toppinsatser. Hank ligger där mitt i och gör sitt jobb godkänt. Är det det som är problemet? Inga medelmåttor ska få spela med oss.
Jag tror många i laget uppskattar hans pålitlighet. Ja, han är pålitlig målsumpare också, men är en pålitlig grovjobbare med. Och det kanske behövs en sådan i varje kedja. Så att de två andra får spela ut. I förstakedjan är det sannolikt #21 som har det jobbet. Men vi har inte så många fler än de som nu är utspridda på varsin kedja. Förra året var det sämre med #52 och 17 i samma kedja. Gillar den här strategin. Låt den sätta sig. Inga banderoller mot #17 tack.
För min del får han spela och göra sitt jobb i 10--12 minuter/match men han behöver väl inte spela med vår kanske bästa offensiva spelare (Bergfors). Ser gärna mer spelsnicklichet där. Skulle gärna se Vejdemo-Ljungh-Bergfors när Ljungh är tillbaka. Eller att man försöker få igång Possler eller Ridderwall där. Ingen av de har heller gjort det så bra hittills och ska också ha skit för det men de har iaf högre offensiv potential.minalman skrev:Det börjar bli dags för banderoller på läktaren mot Hank.
Vad i helvete har han gjort er. Förra matchen var han exempelvis mer nyttig än #47. Det finns alltid ett gäng spelare som lirar sämre än Hank. Men samma spelare gör ibland toppinsatser. Hank ligger där mitt i och gör sitt jobb godkänt. Är det det som är problemet? Inga medelmåttor ska få spela med oss.
Jag tror många i laget uppskattar hans pålitlighet. Ja, han är pålitlig målsumpare också, men är en pålitlig grovjobbare med. Och det kanske behövs en sådan i varje kedja. Så att de två andra får spela ut. I förstakedjan är det sannolikt #21 som har det jobbet. Men vi har inte så många fler än de som nu är utspridda på varsin kedja. Förra året var det sämre med #52 och 17 i samma kedja. Gillar den här strategin. Låt den sätta sig. Inga banderoller mot #17 tack.
Betyder det "han ska ha nästintill mest speltid av våra forwards och spela i en producerande kedja med kanske vår skickligaste spelare" eller?minalman skrev:I säsongskortsbaren blev Brodin just intervjuad. Frågan var ”Vem bär upp Djurgårdskulturen i omklädningsrummet idag? Du var ju här på 00-talet, var borta några år och kom sedan tillbaka, så du borde ju veta”. Brodins svar blev förstås Hank.
Det går inte att ersätta med någon skogshuggare från HA.
Precis, men det är inte lätt för dessa spelare att göra poäng när de spelare 10 minuter per match i 3-4e kedjan. Dock ska givetvis dessa spelare ha minst lika mycket kritik, Hank är ju trots allt inte här för att producera poäng.mb81 skrev:För min del får han spela och göra sitt jobb i 10--12 minuter/match men han behöver väl inte spela med vår kanske bästa offensiva spelare (Bergfors). Ser gärna mer spelsnicklichet där. Skulle gärna se Vejdemo-Ljungh-Bergfors när Ljungh är tillbaka. Eller att man försöker få igång Possler eller Ridderwall där. Ingen av de har heller gjort det så bra hittills och ska också ha skit för det men de har iaf högre offensiv potential.minalman skrev:Det börjar bli dags för banderoller på läktaren mot Hank.
Exakt, jag har inget emot att han stannar här många år framöver. Det finns ju trots allt en anledning till att han var kapten.minalman skrev:I säsongskortsbaren blev Brodin just intervjuad. Frågan var ”Vem bär upp Djurgårdskulturen i omklädningsrummet idag? Du var ju här på 00-talet, var borta några år och kom sedan tillbaka, så du borde ju veta”. Brodins svar blev förstås Hank.
Det går inte att ersätta med någon skogshuggare från HA.
Varför spelar han då i andrakedjan?AlltidoavsettDIF skrev:Precis, men det är inte lätt för dessa spelare att göra poäng när de spelare 10 minuter per match i 3-4e kedjan. Dock ska givetvis dessa spelare ha minst lika mycket kritik, Hank är ju trots allt inte här för att producera poäng.
Jadu det är ju precis det jag sagt innan om du läser upp lite, ser man på hans poängproduktion senaste 2 säsongerna måste man ju se att inte är ett offensivt hot.Jim Morrison skrev:Varför spelar han då i andrakedjan?AlltidoavsettDIF skrev:Precis, men det är inte lätt för dessa spelare att göra poäng när de spelare 10 minuter per match i 3-4e kedjan. Dock ska givetvis dessa spelare ha minst lika mycket kritik, Hank är ju trots allt inte här för att producera poäng.
Det är ju precis det jag säger men han ska inte vara den bärande balken framåt, han är ju max 12-13e spelaren bäst offensivt.diftobbe89 skrev:Hank SKA producera poäng om han ska spela i andrakedjan och lasta 15min/match, annars är det dåligt, det är fan dags att börja leverera nu och kanske börja sätta lite krav efter två svaga säsonger.