Hur går det för Djurgården säsongen 2017/2018?
Re: Hur går det för Djurgården säsongen 2017/2018?
Känns knappast som att vi har så mycket bättre lag nu än förra säsongen så plats 9 känns väl ganska realistiskt att hoppas på.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Solklar seriesegrare. Behöver inte ens spela om det.
Jag tror på en andraplacering i serien. Sen får vi se hur långt det bär i slutspel. Robban&Co har nycklarna till den usla prestationen i början av förra säsongen och kan bygga på det fast med fler inspelade lirare och ett par starka förvärv.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Haha, du har glömt att rösta isåfall för ingen har ju röstat på 1:a.-daniel- skrev:Solklar seriesegrare. Behöver inte ens spela om det.

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Lugnt jag anmälde både Praetori och Streck-Daniels inlägg till mod. En remiss till psykvården är också skickad till dessa galna individer.Henke_F skrev:Haha, du har glömt att rösta isåfall för ingen har ju röstat på 1:a.-daniel- skrev:Solklar seriesegrare. Behöver inte ens spela om det.
Vi blir 10-11, jag tippade 10
Jag kände mig optimistisk så jag satte oss 12:a.
Avgå Jocke.
Business as usual. 10:a men vi tar oss till kvartsfinal via play-in å väl där pressar vi SAIK till sju matcher. Matt Anderson avgör i 7e matchen. Sen skjuter jag mig själv.
- diftobbe89
Vi slutar på nionde plats.
Örebro och Luleå kommer ha en trubbel-deluxe säsong.
Söderström kommer få ett tufft andra år.
Malmö och Frölunda gör upp om guldet.
Örebro och Luleå kommer ha en trubbel-deluxe säsong.
Söderström kommer få ett tufft andra år.
Malmö och Frölunda gör upp om guldet.
Spela fult
12.
Känns som ett betydligt svagare lag än förra året så det landar väl där någonstans.
Känns som ett betydligt svagare lag än förra året så det landar väl där någonstans.
- -daniel-
Nu är vi iofs långt därifrån när vi bara är i mitten på november...men....mb81 skrev:Lugnt jag anmälde både Praetori och Streck-Daniels inlägg till mod. En remiss till psykvården är också skickad till dessa galna individer.Henke_F skrev:Haha, du har glömt att rösta isåfall för ingen har ju röstat på 1:a.-daniel- skrev:Solklar seriesegrare. Behöver inte ens spela om det.

Underbart att läsa den här tråden från alla grinmuppar nu och jämföra hur det låter i andra trådar.
Haha. Modsen tog tydligen inte mina anmälningar på allvar.-daniel- skrev:Nu är vi iofs långt därifrån när vi bara är i mitten på november...men....mb81 skrev:Lugnt jag anmälde både Praetori och Streck-Daniels inlägg till mod. En remiss till psykvården är också skickad till dessa galna individer.Henke_F skrev:Haha, du har glömt att rösta isåfall för ingen har ju röstat på 1:a.-daniel- skrev:Solklar seriesegrare. Behöver inte ens spela om det.
Underbart att läsa den här tråden från alla grinmuppar nu och jämföra hur det låter i andra trådar.
Jag trodde på play-in inför säsongen. Jag är glad och tror nu vi hamnar mellan ditt(solklar serieseger, om det nu var seriöst) och mitt(play-in).
Jag har reviderat mitt tips till någonstans inom topp-6.
Det är väldigt lång tid kvar och fortfarande väldigt många lag som slåss om platserna. Men jag är inte direkt ledsen att ha fel!
-
Om gnagarforum genomsyras av hybris så genomsyras detta forum av ett antal Iorskribenter där LHO och vikas är dom mest framträdande
Ceterum censeo Solna esse delendam
Lätt och komma i efterhand och slå sig för bröstet, men jag hade oss som fyra. Den enda gången i historien jag haft samma åsikt som Mats Wennerholm.
pulverapa skrev:Lätt och komma i efterhand och slå sig för bröstet, men jag hade oss som fyra. Den enda gången i historien jag haft samma åsikt som Mats Wennerholm.
Det är långt ifrån klart med nån 4:e plats. Tror vi ska vara nöjda med topp 8 i år. Det är jämnt!