SHL: Omgång 25: Växjö - Djurgårdens IF 8/12-16
Re: SHL: Omgång 25: Växjö - Djurgårdens IF 8/12-16
Daniel Bernhardt tillbaka. Eller nåt fel? Står uppskriven som back.
Och vad är grejen att vi fryser ut Kousa. Tycker inte det är värdigt oss som förening att hålla på så. Falk får däremot lira i förstafemman. Hur han nu förtjänat det?
Och vad är grejen att vi fryser ut Kousa. Tycker inte det är värdigt oss som förening att hålla på så. Falk får däremot lira i förstafemman. Hur han nu förtjänat det?
Tror nog att det finns fler anledningar till att han inte spelar än enbart prestationsbrist. Vad det kan vara har jag dock ingen aning om.mb81 skrev: Och vad är grejen att vi fryser ut Kousa. Tycker inte det är värdigt oss som förening att hålla på så.
Fast då känns det väl inte ens rimligt att ha kvar honom, om han aldrig kommer att spela mer. Eller ska han få stå i skamvrån säsongen ut och kosta pengar. Jävligt märkligt att man inte ger honom speltidKoonz skrev:Tror nog att det finns fler anledningar till att han inte spelar än enbart prestationsbrist. Vad det kan vara har jag dock ingen aning om.mb81 skrev: Och vad är grejen att vi fryser ut Kousa. Tycker inte det är värdigt oss som förening att hålla på så.
Möjligen om han har gjort något vi inte vet om. Att han sitter på läktaren av discipkinära skäl. Annars är det väldigt konstigt att Falk(dessutom uppflyttad i förstafemman idag) och AOM får chans på chans medans Kousa blir bänkad efter 15 sekunder pga ett olyckligt självmål och knappt spelat något sen dess.Koonz skrev:Tror nog att det finns fler anledningar till att han inte spelar än enbart prestationsbrist. Vad det kan vara har jag dock ingen aning om.mb81 skrev: Och vad är grejen att vi fryser ut Kousa. Tycker inte det är värdigt oss som förening att hålla på så.
Håller med, nog är han nu bättre än Bernhardt den andre. Sjukt att han inte får spela
Det är av just den anledningen jag tror att det finns någon mer anledning som vi inte vet om. Skulle det enbart bero på självmålet vore det fruktansvärt korkat och jag har ärligt talat väldigt svårt att tro att det kan bero på enbart det.mb81 skrev:Möjligen om han har gjort något vi inte vet om. Att han sitter på läktaren av discipkinära skäl. Annars är det väldigt konstigt att Falk(dessutom uppflyttad i förstafemman idag) och AOM får chans på chans medans Kousa blir bänkad efter 15 sekunder pga ett olyckligt självmål och knappt spelat något sen dess.Koonz skrev:Tror nog att det finns fler anledningar till att han inte spelar än enbart prestationsbrist. Vad det kan vara har jag dock ingen aning om.mb81 skrev: Och vad är grejen att vi fryser ut Kousa. Tycker inte det är värdigt oss som förening att hålla på så.
- Think if...
- Kontakt:
Ketchup för Ridderwall ikväll!?
Tellan stoppar allt ikväll.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Är det inte väldigt konstigt att det aldrig görs något åt 2:a-formationen? Kan man inte ens våga sig på en liten liten förändring för att få den att fungera?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Kungh...
Den måste man utnyttja
Den måste man utnyttja
Nu förstår man varför ljungh inte kan göra mål, hade supen i halsen men fick spotta tillbaka den i glaset.
Hulta...
Måste lära sig att lägga ut pucken enklare.
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Måste lära sig att lägga ut pucken enklare.
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Alltså Ljungh bara måste göra mål där. Två-ettan måste förvaltas bättre. Vi kan inte fortsätta bränna dessa typer av lägen.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ingen Jeff såhär långt, känner inte igen några kedjor.
Spela fult