SHL omgång 19: Malmö - Djurgårdens IF 19/11-2016
Re: SHL: Malmö - Djurgårdens IF 19/11-2016
Nervositeten inför nedsläpp är påtagligare för varje match.
Malmö med den halvtaskig trend på sistone. Vänder den mot oss så är det ju bara Murphys lag som återigen visar sin överlägsenhet jämfört med corsins lag.
Om de sparkar Robban men behåller Musse skiter jag i den här säsongen och återkommer med ny styrka till Hockeyallsvenskan där vi får förmånen att besöka hotspots som Tingseryd.
Malmö med den halvtaskig trend på sistone. Vänder den mot oss så är det ju bara Murphys lag som återigen visar sin överlägsenhet jämfört med corsins lag.
Om de sparkar Robban men behåller Musse skiter jag i den här säsongen och återkommer med ny styrka till Hockeyallsvenskan där vi får förmånen att besöka hotspots som Tingseryd.
Lena Sundqvist alla dagar framför dagens stjärnskott. #backaLena
Urbom borta? Vad hände där?
Klev han av tidigt senast? Har ett svagt minne av att han inte spelade sista.
Första bortamatchen på plats (bortsett från derbyn). Passar på nu medan jag pluggar i Köpwenhamn. Hoppas verkligen på 3 poäng!
Jaha here we go again!! Ge mig lite glädje kämpa på!!!!
Grejen är att vi möter ett bättre lag idag också.Vår backsida skrämmer inte någon på den här nivån.
Jävligt märkligt skrivfel.Jimmy Peterson skrev:Malmö har skrivit fel på laguppställningarna. Inget konstigare än så.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vill se en kämpaseger idag!
3-6
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Årets bästa insats nu. KÖR!!!
Första målet vinner
Hultström med ny indianare.
Ingen bra början...
Varför delar man inte på Lundh, Brodin och Anderson. Deras plus minus som förstaline är ju out of this world.