Är väl bara fördel för Kalle Krona att Printz saknas.diftobbe89 skrev:captcash skrev:Haha ryggsäck, you deserve to stay outside!!Örnen skrev:Är en vanlig ryggsäck inte OK? Ja, jag vet att bara töntar bär ryggsäck men kan vara bra att ha ibland.![]()
Näe men det kan jag aldrig tänka mig att det går, 30cmx30cm mördar ju varenda väska i hela universium förrutom nån liten tjej-handväska typ. Det kan inte vara många väskor som kommer igenom denna screening av storlek...
OT: Har CoCo fullt mannskap eller saknar de också en jäkla massa folk, nån som vet?
Printzen verkar skadad och man ställer upp med samma manskap som i senaste matchen, om jag hörde rätt igår.
SHL: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/9-2016
Re: SHL: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/9-2016
Vi kör med 4 backpar idag. Bernhardt d.y. spelar. Vejdemo flyttas upp i andrakedjan med Brodin och Ljungh. Lundin centrar bröderna Davidsson. Spännande lag även fast jag saknar de skadade spelarna.
Senast redigerad av mb81 den 2016-09-28 16:57:22, redigerad totalt 1 gånger.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Laget Karlskrona som mestadels kommer hålla till i egen zon och får koncentrera sig på ett någorlunda stabilt försvarsspel, har nog hellre Printz på isen när dom blir tillbakatrycka kontra Alexander Deilert, rollfördelning du vet, vara bra på olika saker.mb81 skrev:Är väl bara fördel för Kalle Krona att Printz saknas.diftobbe89 skrev:captcash skrev:Haha ryggsäck, you deserve to stay outside!!Örnen skrev:Är en vanlig ryggsäck inte OK? Ja, jag vet att bara töntar bär ryggsäck men kan vara bra att ha ibland.![]()
Näe men det kan jag aldrig tänka mig att det går, 30cmx30cm mördar ju varenda väska i hela universium förrutom nån liten tjej-handväska typ. Det kan inte vara många väskor som kommer igenom denna screening av storlek...
OT: Har CoCo fullt mannskap eller saknar de också en jäkla massa folk, nån som vet?
Printzen verkar skadad och man ställer upp med samma manskap som i senaste matchen, om jag hörde rätt igår.
Spela fult
Säsongsdebut för båda målvakterna i dagens match. Jag tror att det laget med den målvakten som släpper in flest puckar i mål förlorar.
Jag är inte arg, och inte besviken.
-
Blir en riktigt ungdoms kedja alltså, spännande.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tråkigt motstånd, dåligt med folk och tveksam laguppställning. Blir en sömnig kväll. Tror på förlust med uddamålet.
Avgå Jocke.
Klart hackigt mellan linorna. Vi får se vad fjunisarna kan prestera.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Har Emil alltid vart så här bra?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Firma Hank Ahlén bäst hittills 

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Den kedjan som skjuter nästa skott på mål ligger bäst till, vilket säger hur bra hittills...Praetori skrev:Firma Hank Ahlén bäst hittills
EDIT: haha ordagrant

Jag är inte arg, och inte besviken.
Fint som snus. Familjen Davidsson levererar... eller inte. Domar'n dömer svart och vit....
Senast redigerad av Praetori den 2016-09-28 18:16:30, redigerad totalt 1 gånger.
Solklart mål. Skulle dock inte vara första gången en sån döms bort.
Avgå Jocke.
Säkert bortdömt.
Jaha, nu får man inte bromsa in pucken,
Ok, så bromsrörelse är heller inte tillåtet?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel