SHL Omgång 41: Djurgårdens IF - Rögle BK 4/2 2016
Re: SHL Omgång 41: Djurgårdens IF - Rögle BK 4/2 2016
Thore är värd varenda krona och alla tvivlare måste ju bara äta upp exakt varje ord! Killen har kommit igång och dominerar helt sjukt i SHL!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hur i helvete kan det där INTE VARA UTVISNING!?
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
För att domarna inte är på det humöret. Igen!!
Ännu en match där våra motståndare får göra precis vad de vill utan åtgärd.
För att Brodin måste göras ner tydligt typ tjugo gånger under en match för att det skall bli någon utvisning. Lite som Saviano tidigare säsonger fast värre.easer90 skrev:Hur i helvete kan det där INTE VARA UTVISNING!?
Jag gillar när domarna släpper saker men det där var ju löjligt.
Troligen bedömer domarn det som att det ju uppstår ett soprent läge för Lehtonen så de lät det bero.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Börja döma, domarjävel.
Rögle riktigt bra formmässigt och det visar de även nu. Detta kan bli knivigt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Har komentator Fredriksson fått en stroke, kallar matt för Lundberg och sallinen för vejdemo.
Att vi inte kan göra mål på de 13 öppna kassar vi får. Det här kommer straffa sig.
Vilka puckvirtuoser i förstakedjan, imponerande.
shiiit vad upprullade de var där, underbart byte.. man blir ju lite blöt av att se sånt! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Ja det brukar vara så. Men har man inte marginalerna med sig så brukar det tyda på att man inte är i toppform.Vikas skrev:Att vi inte kan göra mål på de 13 öppna kassar vi får. Det här kommer straffa sig.
Förstakedjan är onödigt bra
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Typiskt att Telia-Play tjänsten precis gick ner så man missade detta dåcaptcash skrev:shiiit vad upprullade de var där, underbart byte.. man blir ju lite blöt av att se sånt!

Asså den där rögle-kaptenen ser ju ut som nån som skulle stjäla dina njurar ifall bilen råkade bryta ihop i nån avlägsen skog...
Kul period dock, vi borde nog haft 3-0 men det kommer i andra!
Kul period dock, vi borde nog haft 3-0 men det kommer i andra!