Att Forsberg ska spela i förstalinan står i expressen. Säcken säger också att man vill köra Thoresen-Anderson-Brodin.
Resterande gissade jag med tanke på att Vejdemo-Ljungh-Alvarez har varit våran bästa kedja hittills.
Att Forsberg ska spela i förstalinan står i expressen. Säcken säger också att man vill köra Thoresen-Anderson-Brodin.
Resterande gissade jag med tanke på att Vejdemo-Ljungh-Alvarez har varit våran bästa kedja hittills.
Typ som det tjatats om i forumet ett tag.. dvs inte pajja 2 kedjor utan låt iallafall en av våra leadinglines få en chans att börja spela ihop sig.... äntligen!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Reppar på plats. En fördel med att vara i exil i Karlskrona är möjligheten att se DIF.
"Min princip är att ge igen. Om nån ger mej falska sedlar ska han ha tillbaka dem. Enda sättet att klara sig i ishockey är att ge igen så att den som klippt till aldrig gör om det." - Lasse Björn
* Karlskrona har inte vunnit än (trendbrott sker alltid mot DIF)
* Ruskigt dålig match senast mot Brynäs, den dåliga formen fortsätter.
* DIF går in halvhjärtat då man tror att denna match blir enkel.
* Oinspirerade att åka till en kass ishall och spela mot en nykomling.
* KHK möter stora Djurgården och kommer köra skiten ur sig på hemmaplan. Vill ta första segern och bonus att den kan komma hemma mot DIF (KHK är taggade!)
Hoppas jag har fel, men på förhand känns det som en 4-2 förlust. Vi ska vinna här egentligen! Rögle - KHK var bland de sämre matcherna jag sett i SHL, dock gjorde inte vi succé mot Brynäs direkt.
* Karlskrona har inte vunnit än (trendbrott sker alltid mot DIF)
* Ruskigt dålig match senast mot Brynäs, den dåliga formen fortsätter.
* DIF går in halvhjärtat då man tror att denna match blir enkel.
* Oinspirerade att åka till en kass ishall och spela mot en nykomling.
* KHK möter stora Djurgården och kommer köra skiten ur sig på hemmaplan. Vill ta första segern och bonus att den kan komma hemma mot DIF (KHK är taggade!)
Hoppas jag har fel, men på förhand känns det som en 4-2 förlust. Vi ska vinna här egentligen! Rögle - KHK var bland de sämre matcherna jag sett i SHL, dock gjorde inte vi succé mot Brynäs direkt.
Är det där inte en myt? Och isf är det bara negativa trender som bryts mot oss. Känns som en sak alla lags supportrar kör med.
Btw går det inte köra cmore via chrome? Cmore är så jävla efterblivna. Istället för att satsa på chromecaststöd går de åt andra hållet.
mb81 skrev:
Är det där inte en myt? Och isf är det bara negativa trender som bryts mot oss. Känns som en sak alla lags supportrar kör med.
Btw går det inte köra cmore via chrome? Cmore är så jävla efterblivna. Istället för att satsa på chromecaststöd går de åt andra hållet.
Jag funderade nyligen på det.. Ofta är det något som supportrar kör med, men i vårat fall så stämmer det allt som oftast. Vet inte vad det beror på, men det känns alltid som motståndarnas negativa trender bryts mot oss.
Hoppas vi kommer ut och gasar direkt från start idag och att pucken studsar våran väg. Vill även kräva att domarna inte går in och försöker avgöra våra matcher som i de tre första! Bedrövlig nivå på domarna hittills.
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
mb81 skrev:
Jag funderade nyligen på det.. Ofta är det något som supportrar kör med, men i vårat fall så stämmer det allt som oftast. Vet inte vad det beror på, men det känns alltid som motståndarnas negativa trender bryts mot oss.
Hoppas vi kommer ut och gasar direkt från start idag och att pucken studsar våran väg. Vill även kräva att domarna inte går in och försöker avgöra våra matcher som i de tre första! Bedrövlig nivå på domarna hittills.
Känns som ja. När lag inte bryter trend så tänker man inte på det. Sen är man såklart jävligt nervös ändå.
mb81 skrev:
Känns som ja. När lag inte bryter trend så tänker man inte på det. Sen är man såklart jävligt nervös ändå.
Har du rätt i. Lätt att glömma bort då trender inte bryts. Nervositeten har iaf infunnit sig. Snart dags. Kom igen nu Djurgården!
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)