CHL: Djurgårdens IF - Växjö 22/9 2015
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: CHL: Djurgårdens IF - Växjö 22/9 2015
Antar att SVT bestämmer tiden för att dom har TV-rättigheterna?
Avskaffa tre mot tre.
Det är ju ändå inte konstigt med småskavanker.
Vi har ju spelat hela 6 perioder...!
Grabbarna måste ju vila.
Vi har ju spelat hela 6 perioder...!
Grabbarna måste ju vila.
Sjukt att man måste betala 100 kr som säsongare.
men hallååå det är ju champions league!!111!Lythforce skrev:Sjukt att man måste betala 100 kr som säsongare.

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Är i Spanien och på SVT play får man inte se liveinslag utomlands. Hur gör man då så man kan se matchen?
fulstream?Riktnr08 skrev:Är i Spanien och på SVT play får man inte se liveinslag utomlands. Hur gör man då så man kan se matchen?

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
https://www.azirevpn.com/sv/serviceRiktnr08 skrev:Är i Spanien och på SVT play får man inte se liveinslag utomlands. Hur gör man då så man kan se matchen?
" Vår tjänst kan inte bara användas för att bli anonym utan även för att se TV och streamingtjänst från utlandet, till exempel SVTPlay och Netflix. "
Dem erbjuder en veckas gratis test, om du bara mailar dem och ber dem om en testvecka så aktiverar dem ditt konto i 7 dagar.
Dem brukar svara väldigt snabbt, men gör det direkt så du inte missar matchstart

Finns 1000tals olika proxys att använda, men denna har jag iaf bra erfarenheter utav.
hahacaptcash skrev:men hallååå det är ju champions league!!111!Lythforce skrev:Sjukt att man måste betala 100 kr som säsongare.

pinsamt lite folk , men kan förstå är ju inte en optimal tid för människor som har jobb att sköta i veckan.
Växjö är snuskigt bra och vi står och sover första 5 som vanligt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Och sen vaknar vi. Grymt!Praetori skrev:Växjö är snuskigt bra och vi står och sover första 5 som vanligt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
PP verkar ju funka i år...
Skickat från min C6903 via Tapatalk

Skickat från min C6903 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Vilken jävla pärla!!!!
vilken av dem?Praetori skrev:Vilken jävla pärla!!!!

Ljunghs. Såna mål blir man glad av.captcash skrev:vilken av dem?Praetori skrev:Vilken jävla pärla!!!!
Växjös mål har ju hängt i luften sedan nedsläpp.