CHL: Tappara - Djurgårdens IF 27/8 2015
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: CHL: Tappara - Djurgårdens IF 27/8 2015
Tomas Ros @Rosenrasande 4m4 minutes ago Gothenburg, Sweden
Thoresen, Bernhard o @ollasmattsson saknas i Djurgården idag. Sallinen är magmuskel-skadad, men ska testa på uppvärmningen. Matchstart 17.30
Thoresen, Bernhard o @ollasmattsson saknas i Djurgården idag. Sallinen är magmuskel-skadad, men ska testa på uppvärmningen. Matchstart 17.30
Expert.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Gula tröjorna i år igen... Fantastiskt fula.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Instämmer... har aldrig förstått dem... spela i vitt elr nått men inte nån semi ajk-look...136_Djurgårdare skrev:Gula tröjorna i år igen... Fantastiskt fula.

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hmm, nån annan som kör eurosportplayer som inte kan logga in på deras sida?
Har testat med tre olika webbläsare och får samma fel: "An error has occured". Får samma fel när jag försöker återställa lösenordet....
Hmm, funkade att logga in via eurosportplayer.co.uk, men där finns inte hockeyn. BAH!
Har testat med tre olika webbläsare och får samma fel: "An error has occured". Får samma fel när jag försöker återställa lösenordet....
Hmm, funkade att logga in via eurosportplayer.co.uk, men där finns inte hockeyn. BAH!
Senast redigerad av mutation den 2015-08-27 16:26:11, redigerad totalt 1 gånger.
Härligt 0-1
Eurosport Play låter mig inte titta på matchen ...?
Jag kör Magine-appen på min SmartTV.. funkar lysande iaf... tom bra bild! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Första jag tänkte på när jag såg tröjorna: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Brunskjortacaptcash skrev:Instämmer... har aldrig förstått dem... spela i vitt elr nått men inte nån semi ajk-look...136_Djurgårdare skrev:Gula tröjorna i år igen... Fantastiskt fula.

Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Är det någon mer som upplever gigantiska "buffer-problem" med magine?
Jag streamar via chromecast. Riktigt bra bild faktiskt.captcash skrev:Jag kör Magine-appen på min SmartTV.. funkar lysande iaf... tom bra bild!
Hur har spelet varit? Började kolla nyss.
Hade det på siten så hoppade över till SmartTV appen och där lirar det 100%...Kall-El skrev:Är det någon mer som upplever gigantiska "buffer-problem" med magine?
Matchen är ju sådääär välspelad... tror aldrig jag sett så många felpassar på så kort tid från oss som under denna period! :/
-
Jag har inga problem just nu.Kall-El skrev:Är det någon mer som upplever gigantiska "buffer-problem" med magine?
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hoppas Press får spela lite PP också. Är ju ändå där han ska ha sina styrkor.
Expert.
Om fler har problem med Magine:
1. Tablån stämmer nästan aldrig. Ska det vara hockey så är det hockey (står Tennis på min)
2. Siten har flest problem. Appen är bättre.
Jag streamar från telefonen till Chromecast med 30 Mbit bredband och jag har 720 kvalle.
1. Tablån stämmer nästan aldrig. Ska det vara hockey så är det hockey (står Tennis på min)
2. Siten har flest problem. Appen är bättre.
Jag streamar från telefonen till Chromecast med 30 Mbit bredband och jag har 720 kvalle.
Fick skaffa en gratisperiod på Magine istället. Inte ens Eurosport.se fungerar. Avskyr Eurosport - sjukt surt att de har nån hockey överhuvudtaget.