Hockeyallsvenskan 15/16
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Hockeyallsvenskan 15/16
Isåfall blir det ju dubbelt så mycket som tidigare säsonger. Bra för HA.
Avskaffa tre mot tre.
- SirDIFalot
Att HA går från 39 millar till 50 millar trots att produkten känns betydligt tråkigare nu får ses som ett extremt gott betyg.Harold Camping skrev:
Enligt vad Abris erfar så betalar Cmore 50 miljoner/säsong till Hockeyallsvenskan.
Kan det bli så att klubbarna får mera deg att dela på?
Expert.
På Twitter skrev CMore i en kommentar att alla matcher kommer sändas. En match per omgång linjärt och resterande på Webben.
Grattis till alla som vill följa HA! Blir ju grymt mkt lättare nu.
Lite osäker på om det här är ironi eller om jag missat någon nyhet om ett nytt avtal med ny kanal?bastis7 skrev:Grattis till alla som vill följa HA! Blir ju grymt mkt lättare nu.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Cmore.pulverapa skrev:Lite osäker på om det här är ironi eller om jag missat någon nyhet om ett nytt avtal med ny kanal?bastis7 skrev:Grattis till alla som vill följa HA! Blir ju grymt mkt lättare nu.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/s ... 0744993.ab
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bitter som en är blir min första tanke såklart att man nu kommer få betala fan så mycket mer för att följa SHL..
EDIT: "Kommer ni att höja priset för era kanaler/play-tjänst? – Nej, det kommer vi inte. "
Det var inget. Då är jag glad!
EDIT: "Kommer ni att höja priset för era kanaler/play-tjänst? – Nej, det kommer vi inte. "
Det var inget. Då är jag glad!
Du är med oss överallt, Stefan.
- Cirith Ungol
Det är verkligen imponerande att de lyckades fixa det nu när det enda publiklaget i HA är Leksand. Pantern hade väl bara 300 pers på sina kvalmatcher, vilket förmodligen inte kommer förbättras när alla Skånelag gått upp.SirDIFalot skrev:Att HA går från 39 millar till 50 millar trots att produkten känns betydligt tråkigare nu får ses som ett extremt gott betyg.Harold Camping skrev:
Enligt vad Abris erfar så betalar Cmore 50 miljoner/säsong till Hockeyallsvenskan.
Kan det bli så att klubbarna får mera deg att dela på?
Alltså, för min del är det ju praktiskt. Slippa kolla fulstream när man vill se aik förlora.
Haha sant.Enbom skrev:Alltså, för min del är det ju praktiskt. Slippa kolla fulstream när man vill se aik förlora.
Synd bara att man näst intill stänger SHL när man har båda ligorna på samma kanaler.
Något måste ju csports satsa på med tanke på att de tappat PL och NHL utan att ersätta detta.
Hoppas nu innerligt att Csport kommer erbjuda svenska lagidrotter online för typ 200 kronor i månaden.
Skulle aldrig överväga att pröjsa 450 per månad.
Hoppas nu innerligt att Csport kommer erbjuda svenska lagidrotter online för typ 200 kronor i månaden.
- SirDIFalot
Björn Oldeen @BjornOldeen · 8h 8 hours agoKall-El skrev:Något måste ju csports satsa på med tanke på att de tappat PL och NHL utan att ersätta detta.
Har precis fått lite info från C More. En HA huvudmatch/omg på C More Hockey. Resten på Csports.se. Ingen prisökning på abonnemangen! Kul!
Expert.
Hockeyallsvenskan 15/16
Då måste de väl öppna fler livekanaler va. Om man ska fortsätta ha möjligheten att sända alla matcher.SirDIFalot skrev:Björn Oldeen @BjornOldeen · 8h 8 hours agoKall-El skrev:Något måste ju csports satsa på med tanke på att de tappat PL och NHL utan att ersätta detta.
Har precis fått lite info från C More. En HA huvudmatch/omg på C More Hockey. Resten på Csports.se. Ingen prisökning på abonnemangen! Kul!
Blir ju 14 lag den här säsongen och nu försvinner Hockeykanalen om man spelar samma dag:
CMore Sport
Live
Live 2
Live 3
Live 4, är väl de enda som finns lediga då. Behövs 2 till.
450 är nog vad det kostar på cmore redan nu om jag inte missminner mig.SirDIFalot skrev:Björn Oldeen @BjornOldeen · 8h 8 hours agoKall-El skrev:Något måste ju csports satsa på med tanke på att de tappat PL och NHL utan att ersätta detta.
Kall-El skrev:450 är nog vad det kostar på cmore redan nu om jag inte missminner mig.SirDIFalot skrev:Björn Oldeen @BjornOldeen · 8h 8 hours agoKall-El skrev:Något måste ju csports satsa på med tanke på att de tappat PL och NHL utan att ersätta detta.
Cmore sport play kostar 299 Csports kostar 399. Vad är skillnaden på dessa?