Finnar är aldrig bra mot DIF. Förutom Ossi.Kall-El skrev:Jävligt trist att behöva möta ett finskt lag och dessutom ett bra sådant.
CHL 2015-16
Re: CHL 2015-16
Född till sportchef.
jag tror att vi går vidare som ett av två lag!
-
Kan väl gå hursom. Är det svårt att sia om grundserien så är det ännu svårare att sia om försäsongen.Bengan08 skrev:jag tror att vi går vidare som ett av två lag!
Re: Sv: CHL 2015-16
haha ^^pulverapa skrev:Man kan väl ta tåget? (Lite lustigt skämt om man förstår och vet vad tåg heter på tyska.Hompa1891 skrev:Fyfan vilka trista lag, höll båda tummarna för en till tysklandsresa.
Men får väl bli Zug ist då..
Edit*
Vi är ett gäng som kommer åka, vi funderar då på att bo i Zürich och åka ner till Zug över dagen då det endast ligger 35 km söderut. Hur kommer ni andra göra? Det är ju rätt soft att bo flera i samma del av staden likt de senaste tysklandsresorna.)
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Re: Sv: CHL 2015-16
Synd bara att det zuger att åka tåg.Morwin skrev:haha ^^pulverapa skrev:Man kan väl ta tåget? (Lite lustigt skämt om man förstår och vet vad tåg heter på tyska.Hompa1891 skrev:Fyfan vilka trista lag, höll båda tummarna för en till tysklandsresa.
Edit*
Vi är ett gäng som kommer åka, vi funderar då på att bo i Zürich och åka ner till Zug över dagen då det endast ligger 35 km söderut. Hur kommer ni andra göra? Det är ju rätt soft att bo flera i samma del av staden likt de senaste tysklandsresorna.)

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Skärpning nu! Nu har ni tapparat det!Henke_F skrev:Synd bara att det zuger att åka tåg.Morwin skrev:haha ^^pulverapa skrev:Man kan väl ta tåget? (Lite lustigt skämt om man förstår och vet vad tåg heter på tyska.Hompa1891 skrev:Fyfan vilka trista lag, höll båda tummarna för en till tysklandsresa.
Edit*
Edit: tvåa på bollen, sorry Pulver för att jag snodde ditt skämt.
Given resa!
Bokade igår, 1300kr tur och retur Zürich. Fre-sön
Vi kommer att bo i Zürich och ta tåget till Zug

Bokade igår, 1300kr tur och retur Zürich. Fre-sön
Vi kommer att bo i Zürich och ta tåget till Zug
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Dags för Champions Hockey League nästa vecka! På torsdag spelar vi mot Tappara i Globen. Här är nya hemmatröjan. Vad tycks?

Utan deras röda stora reklam på ärmen så är den jävligt fräsch. Dock ska det ju vara broderat på både logga, nummer och namn. Förstår inte CHL när man gör såna här "replica" tröjor.
Mycket snyggare än förra året!
- Think if...
- Kontakt:
Bort med ränderna runt midjan. Ser ut som ett bälte från ngn obskyr kampsport
Using Tapatalk
Håller med till 100%. Djurgården gör så gott de kan med en tröja som är dömd att misslyckas.ciirree skrev:Utan deras röda stora reklam på ärmen så är den jävligt fräsch. Dock ska det ju vara broderat på både logga, nummer och namn. Förstår inte CHL när man gör såna här "replica" tröjor.
Avgå Jocke.
- SirDIFalot
Truppen registrerad. Inga konstigheter vad jag kan se. Förutom att Markus Nygren är med möjligtvis. Han är ju en framtida div 1-spelare av vad jag har sett. Men finns plats så varför inte... Platsen hade såklart varit Lukas Löfquists om han inte hade dragit. Att Nygren är med säger väl tyvärr en del om hur tunt vi kommer ha det i J20 i år när det kommer till möjligheten att kalla upp folk.
http://www.difhockey.se/artikel/5737/
http://www.difhockey.se/artikel/5737/
Expert.
Någon som vet om man kan se eurosport på någon online sida,, såg att alla DIF matcher utom den sista går på eurosport.