Upp till bevis, Mantas.SirDIFalot skrev:Hans Abrahamsson ?@69Abris 3m3 minutes ago
Enligt mina uppgifter vilar Djurgården Tellqvist och ställer Mantas Armalis i mål mot Brynäs.
SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 30/10 2014
- Jim Morrison
Re: SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 30/10 2014
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kul att Fällström tar en plats.
3rd line, 4th line + samme och sören. Där ligger mitt intresse när det gäller forwards.
Bland backarna är så O-M den som skall specialstuderas.
3rd line, 4th line + samme och sören. Där ligger mitt intresse när det gäller forwards.
Bland backarna är så O-M den som skall specialstuderas.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
"Jag har inte känt mig så här fräsch på 5 år." - Lauritzen
Inte konstigt, han hänger väl på alla trevliga krogar under veckorna som han varvar med Yazuragi på helgerna.Vikas skrev:"Jag har inte känt mig så här fräsch på 5 år." - Lauritzen
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Resultatet kommer egentligen i andra hand för mig idag. Mot Luleå och mot Växjö såg vi embryon till en förbättring spelmässigt som kommer krävas om det här ska hålla i längden. Den positiva trenden vill jag se nästa steg på idag.
Expert.
Sören är iskall de senaste två matcherna. 

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ni som gång efter annan gnäller på våra unga backar. Inser ni hur bra de egentligen spelar rent taktiskt? Hur sjukt svårt det är att ständigt ligga på rätt sida och att släppa sin bevakning till forward i rätt ögonblick under större delen av en match?
Nog för att det inte är de mest tekniska eller skickliga unga spelare man sett men de spelar överlag disciplinerat så man blir imponerad, individuella misstag till trots.
Nog för att det inte är de mest tekniska eller skickliga unga spelare man sett men de spelar överlag disciplinerat så man blir imponerad, individuella misstag till trots.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Bra första 5, sen slutar vi helt åka skridskor. Redan trötta?
Nu tappar vi akt ett pp
Sent from a hidden place on classified device possible using Tapatalk
Get the fuck out of my way,
Fjärdekedjan som ensamma sätter oss i klistret tyvärr med sitt fruktansvärda passningsspel. Kräver inte mycket av dem på den fronten men jisses vad dåligt hittils.Vikas skrev:Bra första 5, sen slutar vi helt åka skridskor. Redan trötta?
Högström
Get the fuck out of my way,
Hoppas det lossnar för Högström i pp nu!
- Jim Morrison
Oj.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Högga är vår bäste back på blå och vårt PP är sm-guld-nivå! 
Fan så skönt.

Fan så skönt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Tack högström!
Skickat från min D6603 via Tapatalk
Skickat från min D6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05