SHL: HV71 - Djurgårdens IF 2/10 2014
Re: SHL: HV71 - Djurgårdens IF 2/10 2014
0-3. vesslan gör en stor tavla och blir utbytt.
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Skickat från min D6503 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Jim Morrison

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det syns i ögonen hur dåligt han mår i den tröjan och den delen av Sverige, tom blick, dött inre... bibelträsket har verkligen sugit själen ur killen.. tycker nästan (bara nästan) synd om honom! :/Jim Morrison skrev:
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Någon som vet om det blir något folk på borta stå? Jag lurar på att åka. Bilen rullar från Mariestad via Skövde om någon är sugen att åka med.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Laget har visat enormt hjärta. Tycker Ahlen, Honken och Hank varit vår klart bästa kedja. Tyvärr säger det väl en del om övriga. Det räcker inte med att bara kämpa, vi behöver mer kvalité.
Jag hoppas att vi växer in i SHL och att flera spelare kliver fram, det behöver vi om vi ska bli annat än sist. De lag vi mött har alla visat större kvalitéer och emellanåt har skillnaderna varit stora.
Poängutdelningen har varit god, men tabellen summeras först i Mars.
Så, ännu en "omöjlig" uppgift väntar. Ännu en bortaförlust också, tror jag.
Pessimist?
Nja, realist som hoppas på att vi kan utvecklas mer och snabbare än våra motståndare.
Jag hoppas att vi växer in i SHL och att flera spelare kliver fram, det behöver vi om vi ska bli annat än sist. De lag vi mött har alla visat större kvalitéer och emellanåt har skillnaderna varit stora.
Poängutdelningen har varit god, men tabellen summeras först i Mars.
Så, ännu en "omöjlig" uppgift väntar. Ännu en bortaförlust också, tror jag.
Pessimist?
Nja, realist som hoppas på att vi kan utvecklas mer och snabbare än våra motståndare.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
- Säsongskort: Ja
Torsk med 4-2, efter att tidigt ha hamnat i underläge.
- Lee Harvey Oswald
Så, först i omgång 7 kom första skrevsparken, tur man missar eländet.
Efter premiärmatchen skulle jag säga att kvällens motstånd är det hittills klart bästa.
Har sett några hemmamatcher med HV och det går ruskigt fort utan att kvalitén på spelet blir lidande.
DIF hade otroliga svårigheter mot Örebro senast (ääh, lägg till fbk, frölunda, lhc, första perioden mot Leksand……och 50 min i premiären mot Läjkersch)
Detta blir värre
Huskvarna Vattenskräck-DIF 6-0
Hattrick av Herr Nilson, Wesslau har kvällsstängt…..och snart är det november
Efter premiärmatchen skulle jag säga att kvällens motstånd är det hittills klart bästa.
Har sett några hemmamatcher med HV och det går ruskigt fort utan att kvalitén på spelet blir lidande.
DIF hade otroliga svårigheter mot Örebro senast (ääh, lägg till fbk, frölunda, lhc, första perioden mot Leksand……och 50 min i premiären mot Läjkersch)
Detta blir värre
Huskvarna Vattenskräck-DIF 6-0
Hattrick av Herr Nilson, Wesslau har kvällsstängt…..och snart är det november
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Är verkligen Wesslau deras förstaval numer, eller har han av någon outgrundlig anledning tagit tillbaka förstaspaden från Ersberg?
Tror som sagt på torsk här. Tror inte vi blir överkörda men spelar HV i närheten av som de gjorde mot Frölunda för någon vecka sedan gäller det att vi spelar ett löjligt disciplinerat försvarsspel (samt att Tellan står på huvudet) om det inte skall bli en liten mysig torsdagsförnedring...
Skönt man slipper se eländet.
Tror som sagt på torsk här. Tror inte vi blir överkörda men spelar HV i närheten av som de gjorde mot Frölunda för någon vecka sedan gäller det att vi spelar ett löjligt disciplinerat försvarsspel (samt att Tellan står på huvudet) om det inte skall bli en liten mysig torsdagsförnedring...
Skönt man slipper se eländet.
Hahah rolig læsning, sjukt bittra kommentarer
Det ær alltså ingen som tror på vinst eller?

Vill bara att någon sätter Nilson på plats
2014-04-07, vad hände?
-
Mes....Jepe skrev:Marcus Nilson vågar inte möta DIF...
http://www.jnytt.se/skador-stor-i-hv71- ... emmasegern
Vaddå, jag tippade ju 5-1 seger!Celes skrev:Hahah rolig læsning, sjukt bittra kommentarerDet ær alltså ingen som tror på vinst eller?

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).