CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
captcash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av captcash »

johan_80 skrev:
Mattias_87 skrev:
johan_80 skrev:När man kollar tv tablån så är det cykel vid den tiden på eurosport 2
Här står det att våran match visas: http://www.tv.nu/kanal/eurosport2/fredag
hmm konstigt inne på magine står det 20.00 Cykel: Vuelta A España
Möjligt att deras tablå inte är uppdaterad... blir onekligen spännande imorgon när man sitter med biran i handen och ska se DIF och det är 50% risk att man får en cykel i ansiktet! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
johan_80
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av johan_80 »

captcash skrev:
johan_80 skrev:
Mattias_87 skrev:
johan_80 skrev:När man kollar tv tablån så är det cykel vid den tiden på eurosport 2
Här står det att våran match visas: http://www.tv.nu/kanal/eurosport2/fredag
hmm konstigt inne på magine står det 20.00 Cykel: Vuelta A España
Möjligt att deras tablå inte är uppdaterad... blir onekligen spännande imorgon när man sitter med biran i handen och ska se DIF och det är 50% risk att man får en cykel i ansiktet! :/
Ja sitter du imorgon kommer du bli besviken matchen e på fredag :)
ciirree

Inlägg av ciirree »

Tack för tipset captcash. Ska kolla detta nu ikväll :)

Angående att det står cykel.
Det kan vara så att Magine har den europeiska Eurosport 2.
I samband med CHL så öppnades en svensk E2 och det är den man måste ha eftersom CHL bara visas i Sverige.

Får helt enkelt hoppas att det bara är fel i tablån. För 0kr är det värt att regga iaf.
Användarvisningsbild
captcash

Inlägg av captcash »

Good points!

1. Sant, fan, fel dag! ;)

2. Det låter onekligen (tyvärr) troligt, dvs att Magine har "fel" version av Eurosport2. Fan vad segt om man ska behöva leta upp en fulstream när man tom är OK att betala för att se matchen! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
ciirree

Re: Sv: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014

Inlägg av ciirree »

captcash skrev:Good points!

1. Sant, fan, fel dag! ;)

2. Det låter onekligen (tyvärr) troligt, dvs att Magine har "fel" version av Eurosport2. Fan vad segt om man ska behöva leta upp en fulstream när man tom är OK att betala för att se matchen! :/
Men ni som har Magine. Vad står det imorgon kl 20? För enligt TV.nu så visas SAIK - Sönderjyske. Det är bara testa imorgon om den matchen funkar, då borde den också göra det för oss på Fredag.
sleepy
Säsongskort: Ja

Inlägg av sleepy »

Matchen visas på Hovet. Sorted.
11433 - Sektion 210
20002001

Inlägg av 20002001 »

Helvete vad det här ska bli kul! Hockey på fredag på Hovet och sen avfärd till Berlin på lördagen! DJUUUUUUUU!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
sPTNC

Inlägg av sPTNC »

captcash skrev:http://www.magine.com kan man kolla Eurosport2, kostar 0kr att signa upp för detta och man får en gratismånad (sen kan man pejja om man vill).. men 1 månad räcker ju att kolla matchen imorgon.. plus att det funkar på padda, iphone, smart-tv app, dator osv osv...

Som sagt, värt att regga en email för att få se matchen då man får en gratis test-månad utan att behöva regga kreditkort osv (tror jag iaf, testade inte då jag redan har en prenumeration på Magine).

OT: Här blir det fetedäng för tyskarna, vi kommer köra över dem som värsta pansarvagnar och tror på en klar och vacker vinst. 5-1 typ.. kanske 4-2 i värsta fall men antagligen 11-0! ;)

Funkade klockrent!
Inget kort behövde registreras för att få tillgång till innehållet. Världsklass!

Tack!
Användarvisningsbild
captcash

Inlägg av captcash »

ciirree skrev:Men ni som har Magine. Vad står det imorgon kl 20? För enligt TV.nu så visas SAIK - Sönderjyske. Det är bara testa imorgon om den matchen funkar, då borde den också göra det för oss på Fredag.
Kollade tablån i Magine nyss... kl 20:00 ikväll står det att det ska vara Armbrytning på Eurosport2 där, men hovrar man över programmet i tablån så kommer brödtexten upp som säger CHL-hockey med SAIK... så det lutar åt att det kommer funka imorgon, inget jag kan lova givetvis men ser bra ut!
ciirree

Inlägg av ciirree »

captcash skrev:
ciirree skrev:Men ni som har Magine. Vad står det imorgon kl 20? För enligt TV.nu så visas SAIK - Sönderjyske. Det är bara testa imorgon om den matchen funkar, då borde den också göra det för oss på Fredag.
Kollade tablån i Magine nyss... kl 20:00 ikväll står det att det ska vara Armbrytning på Eurosport2 där, men hovrar man över programmet i tablån så kommer brödtexten upp som säger CHL-hockey med SAIK... så det lutar åt att det kommer funka imorgon, inget jag kan lova givetvis men ser bra ut!
Tänkte precis skriva det till dig. Haha.
Nog därför det står PAL också. Sköönt!!

När jag tänker efter så är PAL/NAL nog nånting med armbrytningen. Haha. Jaja skönt att det verkar fungera iaf!
johan_80

Inlägg av johan_80 »

Tennis på magine nu?
Användarvisningsbild
captcash

Inlägg av captcash »

johan_80 skrev:Tennis på magine nu?
Ja, det verkar ingen vidare... spec då det står att det ska vara Armbrytning men kanalinfon på siten säger hockey.. och så visas tennis.... horray?
johan_80

Inlägg av johan_80 »

captcash skrev:
Ja, det verkar ingen vidare... spec då det står att det ska vara Armbrytning men kanalinfon på siten säger hockey.. och så visas tennis.... horray?
eurosportplayer.se sänder matchen ringde å kollade 69kr i månaden
ciirree

Inlägg av ciirree »

johan_80 skrev:
captcash skrev:
eurosportplayer.se sänder matchen ringde å kollade 69kr i månaden
69 kr för två matcher då för oss som inte kollar Eurosport i vanliga fall. Kan vara värt.
Användarvisningsbild
captcash

Inlägg av captcash »

Jepp tackar, bra backup ifall Magine inte funkar imorgon!

Åter till matchen och OT nu... Spelar Samuelsson eller är vilar han fram till SHL starten?
Skriv svar