Det är detta vi har väntat så galet mycket på, och äntligen hände det!! Grattis DIF Nu visar vi hockeysverige att det finns lite krydda i högsta serien igen!
Tack Adam R!! " Det skulle vara det bästa som finns, att slå ut AIK i kvalserien. Det skulle vara väldigt kul, hoppas verkligen att det blir så. " ännu bättre att han fick rätt
SHL drog en suck av lättnad.
Csports gjorde samma sak.
Viaplay är nog mindre glada just nu.
Däremot måste det nu jobbas 100% med att riva upp det helkorkade beslutet att föreningen som tar klivet upp till SHL självt skall bekosta fallskärmen till det laget som åker ur.
Kall-El skrev:Däremot måste det nu jobbas 100% med att riva upp det helkorkade beslutet att föreningen som tar klivet upp till SHL självt skall bekosta fallskärmen till det laget som åker ur.
Kall-El skrev:SHL drog en suck av lättnad.
Csports gjorde samma sak.
Viaplay är nog mindre glada just nu.
Däremot måste det nu jobbas 100% med att riva upp det helkorkade beslutet att föreningen som tar klivet upp till SHL självt skall bekosta fallskärmen till det laget som åker ur.
Fullständigt sinnesrubbat beslut att fatta.
Inte en chans att de river upp det. Tror du att SHL-lagen vill möta Djurgården på samma villkor? Men vad förväntar man sig när äcklena Färjestad, Linköping, Hv71 och Frölunda får bestämma.
Jag kan fortfarande inte fatta att vi är tillbaka där vi här hemma. Är så jävla glad just nu!
Och att min dröm jag hade natten till i fredags att vi skulle gå upp blev sann!!!
Stort tack till ALLA Djurgårdshjältar på isen, i båset och på läktaren!