Pinsamma aik ser inte ut att ha sålt slut på nån sektion inför matchen och nu är det 3 dagar kvar bara, våra matcher finns det knapp några biljetter till nån match, Malmö ett fåtal långsida, aik slut, playofflag aktiv och långsida, Örebro långsida och Västerås aktiv och långsida Härligt jobbat alla
Det måste nog anses som ett osundstecken att man har fyra gnihare i sin bekantskapskrets. 3 av dem har bemött en ytterst pubertetiskt vid biljettförfrågningar, men den fjärde fixade en plåt så själv kommer jag infinna mig djupt i fiendeland. Får väl köpa mig ett par city-camobyxor, anamma "ahmenduvadåsnubbelixom"-snacket och öva isglass-i-skrevet-gångstilen under helgen. Allt för att försöka smälta in.
Som någon tidigare skrev så kommer det bli en helt fruktansvärd brutal anstormning de första 10. Hoppas dock att vi kan hålla linjen och stå emot. Drömmer om att vid flertalet tillfällen få stå och nynna "klockan slår" för mig själv.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Ser fram emot mötet mot r å t t o r n a på måndag..
De må vara hur säkra o kaxiga som helst i deras utfästelser hur mycket stryk apa ska få. Tror tvärtom att de kommer att vara så skakis som det bara går. Kraven denna gång på dem är skyhöga att bara gå ut o göra processen kort med oss. Tror a i k kommer att falla igenom totalt och vi vinner med 5-1. Vi leder efter 1 perioden med 4-0. Allt går in förbi en uppgiven Larsson som byts ut inför andra perioden. A i k kör sig helt trötta i Säckens försvarsfällor. Två matchstraff för råtta i ren frustration med avstängning som följd blir det oxå. Råttas kanadensare pallar inte DIF:s taktiska triumf. Kommer att bli en härlig måndagkväll. Är min känsla. Har samma goda känsla som inför sista Röglematchen i Ängelholm och det avlöpte ju bra...
Ingen press DIF, bara ut o njut...Just LOVE IT !!!
Vet ärligt talat inte vart fan jag skall ta vägen, känns helt sjukligt nervöst redan nu. Hemskt. Samtidigt har vi verkligen allt att vinna - DIF skall fan inte ha någon press på sig alls inför den här Kvalserien, och speciellt inte inför premiärmatchen mot Solna Aik.
Bläh.
EDIT: Hur ofta kommer DIF-spelare förresten åka till fel utvisningsbås, eller fel avbytarbås för den delen..?