Kan inte bli stryk igen. Då kan vi lägga ner hockeysektionen. Min stolsgranne på A11 nämnde att han hade börjat kolla in DIF Fäktning för att kunna få tillbaka lite glädje i livet. Kanske vore något?
3 poäng imorgon grabbar annars hotar vi med att börja dyka upp på träningarna och sjunga; den som inte hoppar.......HELA JÄVLA TIDEN!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Lidingö DIF skrev:Kan inte bli stryk igen. Då kan vi lägga ner hockeysektionen. Min stolsgranne på A11 nämnde att han hade börjat kolla in DIF Fäktning för att kunna få tillbaka lite glädje i livet. Kanske vore något?
3 poäng imorgon grabbar annars hotar vi med att börja dyka upp på träningarna och sjunga; den som inte hoppar.......HELA JÄVLA TIDEN!
Hua, då blir det nog vinst. Ren självbevarelsedrift.
Jag har inte kunnat se någon match, varken på plats eller datorn, sedan hemma mot Almtuna då vi vann efter straffar. Innan dess har jag antingen varit på plats eller fastspikad framför livestreams. Ikväll däremot kommer jag att vara på plats igen! Hoppas att det är pga min frånvaro som poängen uteblivit!
Tror på en riktig urladdning från Asplövens sida; 1-5.
Hoppas på en riktig urladdning från Djurgårdens sida; 5-1.
Skidlöparn skrev:Jag har inte kunnat se någon match, varken på plats eller datorn, sedan hemma mot Almtuna då vi vann efter straffar. Innan dess har jag antingen varit på plats eller fastspikad framför livestreams. Ikväll däremot kommer jag att vara på plats igen! Hoppas att det är pga min frånvaro som poängen uteblivit!
Har hittills bara kommenterat en enda match på förhand här på forumet. Det var mot Asplöven hemma och då vann ni enkelt. Tror att det var ungefär likadan förutsättningar då, att ni kom från en tung period. Jag tippade DIF-seger då och då vann ni. Kanske funkar igen?
Tror idag: 4-1 till DIF.
Hoppas idag: 4-1 till Asplöven. Sorry, men tycker att de är coolaste laget i serien och Per Kenttä är en av de skönaste karaktärerna i Hockeyallsvenskan någonsin. Håller på dem i varje match.
Skidlöparn skrev:Jag har inte kunnat se någon match, varken på plats eller datorn, sedan hemma mot Almtuna då vi vann efter straffar. Innan dess har jag antingen varit på plats eller fastspikad framför livestreams. Ikväll däremot kommer jag att vara på plats igen! Hoppas att det är pga min frånvaro som poängen uteblivit!
Har hittills bara kommenterat en enda match på förhand här på forumet. Det var mot Asplöven hemma och då vann ni enkelt. Tror att det var ungefär likadan förutsättningar då, att ni kom från en tung period. Jag tippade DIF-seger då och då vann ni. Kanske funkar igen?
Tror idag: 4-1 till DIF.
Hoppas idag: 4-1 till Asplöven. Sorry, men tycker att de är coolaste laget i serien och Per Kenttä är en av de skönaste karaktärerna i Hockeyallsvenskan någonsin. Håller på dem i varje match.
Jag tycker också att det är sjukt häftigt att Asplöven kan vara topp 20 i Sverige med de förutsättningar de har och får gärna gå bra, men inte mot Djurgårn