Karlskrona HK - Djurgårdens IF 28/11 2013
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 28/11 2013
Blir för övrigt intressant att se hur matchbilden (förmodligen) ter sig idag. Förra gången tyckte jag vi var rätt dominanta på Hovet över större delarna av matchen...
Saviano lär nog inte slinka förbi två försvarare intill sargen idag iallafall. Inte lika lätt.
Förra matchen hade vi också imponerande presspel, snabba omställningar och en fin strategi att ta sig innanför blå och upp över hela banan. Sönderläst, eller passar KHK oss bra? Vi får se..
Saviano lär nog inte slinka förbi två försvarare intill sargen idag iallafall. Inte lika lätt.
Förra matchen hade vi också imponerande presspel, snabba omställningar och en fin strategi att ta sig innanför blå och upp över hela banan. Sönderläst, eller passar KHK oss bra? Vi får se..
25/4-2025
Eller TV10Magnutz skrev:19:00
Viasat Hockey
Vänd trenden nu killar!
Underdogs mot KHK! Karlskrona Hockey Klubb, hahaha för bara något år sedan visste jag knappt att dom fanns. Herre min gud... Hur har det kunnat gå så snett på bara några år.
Kunde inte låta bli å svara, men vad sägs om högmod och underskattning i en salig blandning, vilket gäller såväl spelare som supportrar. "Lite finare lite bättre" hört det nån gång?Tibbe skrev:Underdogs mot KHK! Karlskrona Hockey Klubb, hahaha för bara något år sedan visste jag knappt att dom fanns. Herre min gud... Hur har det kunnat gå så snett på bara några år.
Sv: Re: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 28/11 2013
Det får bli spelarnas jobb. Jag hörde talas om karlskrona hk för typ tre år sen.DIFtorped skrev:Kunde inte låta bli å svara, men vad sägs om högmod och underskattning i en salig blandning, vilket gäller såväl spelare som supportrar. "Lite finare lite bättre" hört det nån gång?Tibbe skrev:Underdogs mot KHK! Karlskrona Hockey Klubb, hahaha för bara något år sedan visste jag knappt att dom fanns. Herre min gud... Hur har det kunnat gå så snett på bara några år.
Dags att visa upp att hjärta glöder!
- minalman
Hur det än går i kväll så hatar jag redan att det är nästan en vecka till nästa match.
Man borde undersöka skallen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Känns bra att det är match idag, känner på mig att killarna har fått igen självförtroendet, hoppas det åtminstone, vi får se!
Gå i terapi vettja, så kanske de får ordning på skallen din.minalman skrev:Hur det än går i kväll så hatar jag redan att det är nästan en vecka till nästa match.

Själv tycker jag det skall bli skönt med två veckors uppehåll från självplågeriet, åker på semester.

Nästa livematch den 28/12, då sitter man där igen å hoppas på storspel å vinst å spel i SHL nästa vinter!
- minalman
Terapi? Du menar DD, Deprimerade DIF:are. Samlingslokalen, Fältöverstens bibliotek, måndagskvällar.DIFtorped skrev:Gå i terapi vettja, så kanske de får ordning på skallen din.minalman skrev:Hur det än går i kväll så hatar jag redan att det är nästan en vecka till nästa match.
Man borde undersöka skallen.![]()
Själv tycker jag det skall bli skönt med två veckors uppehåll från självplågeriet, åker på semester.![]()
Nästa livematch den 28/12, då sitter man där igen å hoppas på storspel å vinst å spel i SHL nästa vinter!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Nää, AD, Anonyma DIFare, Missionskyrkan i Sundbyberg tisdagsmornar!minalman skrev:Terapi? Du menar DD, Deprimerade DIF:are. Samlingslokalen, Fältöverstens bibliotek, måndagskvällar.DIFtorped skrev:Gå i terapi vettja, så kanske de får ordning på skallen din.minalman skrev:Hur det än går i kväll så hatar jag redan att det är nästan en vecka till nästa match.
Man borde undersöka skallen.![]()
Själv tycker jag det skall bli skönt med två veckors uppehåll från självplågeriet, åker på semester.![]()
4th Line
28. Krüger, Måns
54. Sundberg, Matthias
40. Kalin, Mattias
26. Ahnelöv, Martin
66. Englund, Andreas
3rd Line
52. Ahlén, Mikael
18. Holmqvist, Michael
17. Eriksson, Henrik
8. Arnesson, Linus
41. Falk, Alexander
2nd Line
83. Johner, Dustin
61. Ljungh, Markus
15. Saviano, Steve
7. Andersson, Nils
51. Lidström, David
1st Line
44. Guter, Mattias
10. Eriksson, Joakim
38. Hagelin, Joakim
3. Lofquist, Samuel
36. Holm, Philip
Goalies
50. Mattsson, Johan
39. Reideborn, Adam
28. Krüger, Måns
54. Sundberg, Matthias
40. Kalin, Mattias
26. Ahnelöv, Martin
66. Englund, Andreas
3rd Line
52. Ahlén, Mikael
18. Holmqvist, Michael
17. Eriksson, Henrik
8. Arnesson, Linus
41. Falk, Alexander
2nd Line
83. Johner, Dustin
61. Ljungh, Markus
15. Saviano, Steve
7. Andersson, Nils
51. Lidström, David
1st Line
44. Guter, Mattias
10. Eriksson, Joakim
38. Hagelin, Joakim
3. Lofquist, Samuel
36. Holm, Philip
Goalies
50. Mattsson, Johan
39. Reideborn, Adam
Tycker du inte jag var ödmjuk nog? Svårt att vara det just nu när vi är underdogs mot ett lag jag inte kände till innan vi åkte ur.DIFtorped skrev:Kunde inte låta bli å svara, men vad sägs om högmod och underskattning i en salig blandning, vilket gäller såväl spelare som supportrar. "Lite finare lite bättre" hört det nån gång?Tibbe skrev:Underdogs mot KHK! Karlskrona Hockey Klubb, hahaha för bara något år sedan visste jag knappt att dom fanns. Herre min gud... Hur har det kunnat gå så snett på bara några år.
Haha jävligt roligt, men jävligt sant.Sjöwall skrev:Allt annat än 6-1 får ses som en seger.
Jo du var ödmjuk, men du undrade varför!Tibbe skrev:Tycker du inte jag var ödmjuk nog? Svårt att vara det just nu när vi är underdogs mot ett lag jag inte kände till innan vi åkte ur.DIFtorped skrev:Kunde inte låta bli å svara, men vad sägs om högmod och underskattning i en salig blandning, vilket gäller såväl spelare som supportrar. "Lite finare lite bättre" hört det nån gång?Tibbe skrev:Underdogs mot KHK! Karlskrona Hockey Klubb, hahaha för bara något år sedan visste jag knappt att dom fanns. Herre min gud... Hur har det kunnat gå så snett på bara några år.