Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
Ser detta som ett vägskäl faktiskt. Känns som att top 3 står på spel.
Säg den glädje som varar
- minalman
- Säsongskort: Ja
Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Indeed! Det blev tröttsamt att höra för 23 månader sen..captcash skrev:
F.ö. jävligt less på alla som ska "citera" vad Zabel osv kommer säga efter matchen... Jaaaa, vi har läst alla "vi stod på hälarna"-citat nu i varenda jävla tråd senaste 2 åren, släpp hörnflaggan nån gång och kom med något nytt!
Allt jag önskar här är en vinst och att Kalus trycker till Mårtensson en gång för alla.. kasta bort hans fula jäkla tandskydd också!
3-1, sista i öppen kasse.
- Lee Harvey Oswald
Äh, ni har ingen aning om vad det innebär att faktiskt vara "less på riktigt"ciirree skrev:Indeed! Det blev tröttsamt att höra för 23 månader sen..captcash skrev:
F.ö. jävligt less på alla som ska "citera" vad Zabel osv kommer säga efter matchen... Jaaaa, vi har läst alla "vi stod på hälarna"-citat nu i varenda jävla tråd senaste 2 åren, släpp hörnflaggan nån gång och kom med något nytt!
Sedan är det väl bara 2-3 personer som har behov av att försöka skoja om eländet.
Tips:
Kontrollpanel/Vänner & ovänner/Hantera ovänner/lägg till nya ovänner.
Löst!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag längtar till matchen. Kul som fan, suget är åter tillbaks på normala nivåer. Tack d-hjälpen, Challe och givetvis huvudpersonen himself - vår nya #38.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Nähe?? För du vet det eller och samtidigt har koll på oss andras situation? Grymt!Lee Harvey Oswald skrev:Äh, ni har ingen aning om vad det innebär att faktiskt vara "less på riktigt"ciirree skrev:Indeed! Det blev tröttsamt att höra för 23 månader sen..captcash skrev:
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Nej för det vet ju du.. så lär oss nu.. hur gör man för att vara riktigt less som du?Lee Harvey Oswald skrev:Äh, ni har ingen aning om vad det innebär att faktiskt vara "less på riktigt"ciirree skrev:Indeed! Det blev tröttsamt att höra för 23 månader sen..captcash skrev:
Sedan är det väl bara 2-3 personer som har behov av att försöka skoja om eländet.
Tips:
Kontrollpanel/Vänner & ovänner/Hantera ovänner/lägg till nya ovänner.
Löst!
- -daniel-
Nån som har koll på biljettläget? Svårt att bedöma hur Ticnet-beläggningen ser ut... men pekar på runt 6500 imorrn?
Uselt.
Uselt.
- Daniel942
Faktiskt. Fredag. Höstlov.-daniel- skrev:Nån som har koll på biljettläget? Svårt att bedöma hur Ticnet-beläggningen ser ut... men pekar på runt 6500 imorrn?
Uselt.
Ska vara 8094.
DIF!
Sådan jävla solklar förlust att det är deprimerande.
Jag känner lite tvärtom. Mot Oskarshamn var jag tvärsäker på torsk, men inför denna matchen har jag en bra känsla. Vi vinner med 4-2.Enbom skrev:Sådan jävla solklar förlust att det är deprimerande.
Eftersom Västerås inte kunnat göra mål överhuvudtaget på sistone så får de total islossning här och gör 6 baljor bakom en läckande Reideborn.
...vem låter jag som nu?
...vem låter jag som nu?
-
Mårtensson är sjuk och missar matchen.ciirree skrev:Allt jag önskar här är en vinst och att Kalus trycker till Mårtensson en gång för alla.. kasta bort hans fula jäkla tandskydd också!
-
Verkligheten?Vikas skrev:Eftersom Västerås inte kunnat göra mål överhuvudtaget på sistone så får de total islossning här och gör 6 baljor bakom en läckande Reideborn.
...vem låter jag som nu?
25/4-2025