En positiv trend kan anas. Det är sådana här matcher som (förhoppningsvis) kommer rensa allt tvivel. Jag kräver att vi tar en seger, annars är vi körda på att gå långt, precis som i fjol.
60% risk att jag blir besviken tyvärr. Det känns bara så.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Första riktiga dippen imorgon? Vi har fortfarande ingen torsk efter full tid pga att motståndarna kört över oss, lär hända snart, och risken är stor att det sker mot SSK tyvärr.
Skidlöparn skrev:Första riktiga dippen imorgon? Vi har fortfarande ingen torsk efter full tid pga att motståndarna kört över oss, lär hända snart, och risken är stor att det sker mot SSK tyvärr.
Skidlöparn skrev:Första riktiga dippen imorgon? Vi har fortfarande ingen torsk efter full tid pga att motståndarna kört över oss, lär hända snart, och risken är stor att det sker mot SSK tyvärr.
På onsdag menar du?
Ah, jag tar nog hellre dippen imorgon, så är vi på tå tills matchstart på onsdag
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
På onsdag menar du?
Ah, jag tar nog hellre dippen imorgon, så är vi på tå tills matchstart på onsdag
Ja, grabbarna gör sämsta träningen någonsin och sätter inte ett enda skott, ramlar runt som italienska fotbollspelare pga felslipade grillor, och gör sedan århundradets match dagen efter. Låter bra!
På onsdag menar du?
Ja, grabbarna gör sämsta träningen någonsin och sätter inte ett enda skott, ramlar runt som italienska fotbollspelare pga felslipade grillor, och gör sedan århundradets match dagen efter. Låter bra!
Haha, jag är allmänt virrig av allt labbande och tentapluggande just nu Men nu när ni påpekar det ser jag såklart helst att första halvan av mitt inlägg uppfylls för genrepen ska alltid vara riktigt risiga
Metal Machine skrev:Är också lite orolig inför den här matchen. Man ska aldrig underskatta SSK.
Man måste nog vara rätt korkad om man underskattar SSK, speciellt knivigt att möta dem i Scaniarinken. Jag tror på en stenhård match där SSK avgör med spetskompetens från Gregoire eller Fleury.
Jo, men det är lätt att tro att det ska bli en lätt match med tanke på deras tröga säsongsinledning. Speciellt när vi själva har börjat få resultaten med oss. Hoppas på en stenhård arbetsinsats i 60 minuter, som bär oss fram till 3 sköna poäng.
Metal Machine skrev:Jo, men det är lätt att tro att det ska bli en lätt match med tanke på deras tröga säsongsinledning. Speciellt när vi själva har börjat få resultaten med oss. Hoppas på en stenhård arbetsinsats i 60 minuter, som bär oss fram till 3 sköna poäng.
Om inte annat borde väl SSK's 4-1 mot Oskarshamn på bortaplan i senaste matchen tala för att de nog också är på gång? Dessutom har jag faktiskt svårt att se SSK torska två hemmamatcher i rad (de torskade väl förra mot Björklöven efter den urusla inledningen på matchen).
Men visst måste vi jobba stenhårt och hålla oss till vår "gameplan" i 60 minuter, då har vi chansen.
Klyschorna haglar lika mycket som vanligt, sorry...
Jojo, jag menar bara att det är lätt att sväva iväg och jag hoppas vid Gud att vi inte gör det den här gången. Det har man inte råd med alls på den här nivån. Vi ska fortsätta vinna.