Säsongskort 13/14
Re: Säsongskort 13/14
Förlängt!
Gillar SirDIFalot:s idé med bjudkort, tål att tänka på. Blir ju en riktig utmaning.
Gillar SirDIFalot:s idé med bjudkort, tål att tänka på. Blir ju en riktig utmaning.
en fråga bara, köpte med extra pris så man år spela den här matchen, är det egna grillor som gäller eller finns det låneprylar sen, kan vara skönt och veta om man ska införskaffa sig ett par eller inte
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
All utrustning brukar finnasNyberabb skrev:en fråga bara, köpte med extra pris så man år spela den här matchen, är det egna grillor som gäller eller finns det låneprylar sen, kan vara skönt och veta om man ska införskaffa sig ett par eller inte

DIF!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Loggade in på mitt ticnetkonto nyss och såg att mitt säsongskort inför kommande säsong finns med där, brukar det göra det och varför?
Avskaffa tre mot tre.
- minalman
Säsongskort 13/14
Ruggig upplevelse. Eller är du päronmannen? Annars måste ett fel uppstått.Mattias_87 skrev:Loggade in på mitt ticnetkonto nyss och såg att mitt säsongskort inför kommande säsong finns med där, brukar det göra det och varför?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort 13/14
Så blev det för mig förra året, men sen stod den med som "Avbokad". Har inte kollat hur det ser ut nu... Skumt!
- SirDIFalot
Är 900 biljetter hittills bra siffror? Rätt svårt att jämföra med ifjol då vi inte hade mycket info då. Det enda vi egentligen har är att DIF 31 maj meddelande att man hade sålt 2000 säsongskort. Dit har vi 20 dagar på oss.
Hoppas DIF fortsätter komma med uppdateringar för att skapa hype. Gärna också säga hur många klackplåtar som är sålda.
Hoppas DIF fortsätter komma med uppdateringar för att skapa hype. Gärna också säga hur många klackplåtar som är sålda.
Expert.
Säsongskort 13/14
Tog två veckor att komma upp i 700 sålda förra säsongen, så det ligger nog rätt bra till. Men svårt sånt där då många faktorer spelar in...SirDIFalot skrev:Är 900 biljetter hittills bra siffror? Rätt svårt att jämföra med ifjol då vi inte hade mycket info då. Det enda vi egentligen har är att DIF 31 maj meddelande att man hade sålt 2000 säsongskort. Dit har vi 20 dagar på oss.
2014-04-07, vad hände?
-
Skulle vilja kirra ett säsongskort, det är dock lite bristvara av Djurgårdare på Söder och pallar inte gå ensam.
-
Jag kan ställa upp och gå med dig, lutar åt att mina polare inte förlänger iår.Kalliasson skrev:Skulle vilja kirra ett säsongskort, det är dock lite bristvara av Djurgårdare på Söder och pallar inte gå ensam.
Karel måste avgå
Kolla in i denna tråden: viewtopic.php?f=5&t=3865DIF_Söderort skrev:Jag kan ställa upp och gå med dig, lutar åt att mina polare inte förlänger iår.Kalliasson skrev:Skulle vilja kirra ett säsongskort, det är dock lite bristvara av Djurgårdare på Söder och pallar inte gå ensam.
-
Tror inte att jag har råd med säsongsplåt just nu. :/
- -daniel-
Om man har det knapert ekonomiskt just för stunden finns det väl alternativ med avbetalning? I vanliga fall skulle jag inte råda folk att ta det men nu pratar vi om att stödja Djurgården.Metal Machine skrev:Tror inte att jag har råd med säsongsplåt just nu. :/
-
Sant. Nu när man bor cirka 10 minuter från Hovet och allt (7 m. tunnelbana, resten gå).
Jag har gjort som ditt förslag att alltid ha ett extra kort för att ha möjligheten att att ta med kompis eller frugan och därmed stötta laget med en extra pipa under matcherna ! Kan mycket väl tänka mig att köpa ytterligare ett extra till för att stötta mera och samtidigt försöka involvera flera i att gå och stötta DIF hockey .SirDIFalot skrev:Jag köper nog två säsongskort i år. Dels för att stötta lite extra och dels för att kunna bjuda med någon varje gång som kanske fattar tycke för DIF och blir säsongare nästa år.