Ja, fast är man inte medlem så ska man ju inte heller gnälla över hur det sköts. Är du medlem har du ändå chansen att påverka.-daniel- skrev:Ja. Finns inget som blir bättre av att inte förlänga det.18DIF91 skrev:Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?
Sen kan man med all rätt ha en del synpunkter på hur saker & ting sköts för närvarande...
Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?
Re: Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?
Avgå Jocke.
Sv: Re: Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?
Tycker nästan synd om er som tror att demokrati existerar...allt styrs oavsett vad folket eller som i vårat fall supportrarna villB.I.B.A skrev:Ja, fast är man inte medlem så ska man ju inte heller gnälla över hur det sköts. Är du medlem har du ändå chansen att påverka.-daniel- skrev:Ja. Finns inget som blir bättre av att inte förlänga det.18DIF91 skrev:Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?
Sen kan man med all rätt ha en del synpunkter på hur saker & ting sköts för närvarande...
Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
- Lucky Luke
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Självklart! Redan fixat. Väntar bara på fakturan från DIF Hockey så är även sponsingen på plats. 

Självklart..Stöder DIF i med och motgång.
Har inte tidigare varit medlem men tycker att det är dags nu för att stödja föreningen. Visst kan man ha synpunkter på hur föreningen sköts men att sluta gå på matcher, inte förlänga medlemskap etc kommer innebära att föreningen man älskar konkar. Är det verkligen värt det för att framföra sina åsikter?
Är livstidsmedlem och har DIF i mitt hjärta. Klart man stödjer klubben även i motgång (fast det är mindre kul).
Bara en dag kvar till fotbollspremiären
Bara en dag kvar till fotbollspremiären

Ja
Jag hejar på två lag, Djurgården och det lag aik spelar emot.
- Daniel08
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Va e detta för fråga? Blev ständig medlem när vi åkte ur. Klart det ska vara upp till var och en men att inte stödja klubben i motgång förstår jag inte!
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Varför frågar man inte vilka som ska bli ständiga medlemmar?
- Caeruleus_Sancti
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Självklart, annars har jag ingen rätt att klaga på spelare och ledning.
Alltid Oavsett, att inte pröjsa medlemskap är som att klippa banden med DIF.

Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör.
DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
Självklart kan man ju inte gnälla om man inte är medlem.
Å andra sidan så funkar det ju inte vidare värst bra att gnälla som medlem heller.. men ändån.
Själv är jag som sagt lite i valet och kvalet, jag VILL förlänga för att stödja klubben i sig, men det innebär ju även att man stödjer en styrelse som inte sköter sig allt för duktigt för stunden. Tanken var väl lite och se om det fanns någon "Rösta med fötterna" känsla bland folk, och kanske ruska om styrelsen litegrann. Fast med tanke på hur många som svarat ja redan så lär inte det hända i allafall. Som sagt, mest bara nyfikenhet från mitt håll.
Å andra sidan så funkar det ju inte vidare värst bra att gnälla som medlem heller.. men ändån.
Själv är jag som sagt lite i valet och kvalet, jag VILL förlänga för att stödja klubben i sig, men det innebär ju även att man stödjer en styrelse som inte sköter sig allt för duktigt för stunden. Tanken var väl lite och se om det fanns någon "Rösta med fötterna" känsla bland folk, och kanske ruska om styrelsen litegrann. Fast med tanke på hur många som svarat ja redan så lär inte det hända i allafall. Som sagt, mest bara nyfikenhet från mitt håll.
Alltid Oavsett.
Ett tips, byt plats till en där du har en stol ledig på vardera sida. Risken för att någon köper säsongskort bredvid dig är då rätt liten och dina polare kan således välja dessa platser när de köper lösplåtar.Mattias_87 skrev:Tänker förnya säsongskortet (antagligen). Problemet är att när jag har säsongskort och sedan vill gå på några få matcher med kompisar så måste man antingen köpa dubbel biljett eller hoppas att man inte sätter sig på någon annans plats intill deras dom köpt.
Ett medlemskap funderar jag på, men känns faktiskt inte nödvändigt när man är säsongare.
Ni som inte förlänger ska jag tackla i huvudhöjd, och tar en avstängning gladeligen.
Sv: Re: Kommer ni förlänga medlemskapet i DIF Hockey?
Handlar om priset, 6000 för ett skitlag(kvalité mässigt) i allsvenskan, fuck no, 3500 för långsida så köper jagsthlm19 skrev:Ni som inte förlänger ska jag tackla i huvudhöjd, och tar en avstängning gladeligen.
Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Medlemsskap är billigt. Säsongskort kan vara dyrt för vissa. Inte blanda ihop dessa.
Finns vettiga alternativ på säsongskort. Jag är en sån som gärna betalar ockerpris för en bra/hyffsad plats.
Finns vettiga alternativ på säsongskort. Jag är en sån som gärna betalar ockerpris för en bra/hyffsad plats.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...