Nu kör vi - Vi ska tillbaka !
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !
På allmän begäran så lägger vi till Heroes-introt till matcherna framöver!
Strålande!Jimmy Peterson skrev:På allmän bergäran så lägger vi till Heroes-introt till matcherna framöver!
Nu jävlar kör vi...
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jimmy Peterson skrev:På allmän bergäran så lägger vi till Heroes-introt till matcherna framöver!
Fan va bra Jimmy!
Nu kör vi - Vi ska tillbaka !
Underbart!!Jimmy Peterson skrev:På allmän bergäran så lägger vi till Heroes-introt till matcherna framöver!
2014-04-07, vad hände?
Fy fan vad bra! Får gåshud redan nu...Jimmy Peterson skrev:På allmän bergäran så lägger vi till Heroes-introt till matcherna framöver!
All cred till dig om det är du som har fixat det, Jimmy!
Är det för övrigt någon som har koll på vem som skapade Heroes-filmen första gången? Alltså den som användes till säsongen 05/06. Den personen måste hyllas.
Senast redigerad av Mäklaren den 2013-03-05 11:28:36, redigerad totalt 1 gånger.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Fan. Jag som hade tänkt fixa biljett till alla tre hemmamatcherna om det blev playoff.... Åkt på nåt skräp som kräver penicillinkur en dryg vecka så jag kommer nog inte fixa (orka) att gå. Det är ju jobb och sånt som i nuläget är viktigare att fixa med. Brände en del stålar i Haparanda också, men det hör inte till saken egentligen.
Nun när man läser om grymma intron och taggade supportrar (och spelare) så hade man ju helst velat vara med, men mitt bidrag på läktaren skulle nog blivit rätt värdelöst.
Nun när man läser om grymma intron och taggade supportrar (och spelare) så hade man ju helst velat vara med, men mitt bidrag på läktaren skulle nog blivit rätt värdelöst.
Så härligt!Jimmy Peterson skrev:På allmän begäran så lägger vi till Heroes-introt till matcherna framöver!
Nu är det bara de röda tröjorna som fattas...

Det är förresten NU som Linkan Bremberg ska börja betala av. Det är för dessa matcher han är värvad och det är för dessa matcher som han förmodligen är lagets bäst betalde spelare. Om han studsar upp och gör en riktigt bra playoff/kvalserie så är tidigare del av säsongen glömd, allting.
Kom igen nu Linkan!
Kom igen nu Linkan!
+1supreme skrev:Så härligt!Jimmy Peterson skrev:På allmän begäran så lägger vi till Heroes-introt till matcherna framöver!
Nu är det bara de röda tröjorna som fattas...
Sv: Nu kör vi - Vi ska tillbaka !
Även jag fick gåshud nu när jag läste att Heroes kommer tillbaka. Sweet ass!
Kan tyvärr inte vara på plats idag men kommer skrika som en tok hemma i soffan. Kom igen nu gamla, fina Djurgårn!
Kan tyvärr inte vara på plats idag men kommer skrika som en tok hemma i soffan. Kom igen nu gamla, fina Djurgårn!
Tack som fan!Jimmy Peterson skrev:På allmän begäran så lägger vi till Heroes-introt till matcherna framöver!
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det bästa jag läst på länge.20002001 skrev:Djurgårdsfamiljen,
Imorgon gäller det. De senaste 52 matcherna betyder inte ett skit längre, vi glömmer dem. Lägg dem bakom er. För tillfället är det de nästkommande sex matcherna som betyder allt. Vi har åtta stenhårda dagar framför oss, de kommer slita oerhört på våra kroppar, våra hjärtan, våra naglar, vår nattsömn, vårat sociala liv. Vi står inför en ruskigt jobbig utmaning.
Det är dags att vi lägger Djurgården Hockeys styrelse bakom oss, alla problem vi tidigare haft. All skit vi har varit med om.
Fokus!
Det finns ingen jävla hockeypublik i Sverige som kan skapa det trycket vi skapar när vi verkligen vill. Vi är Djurgårdsfamiljen, och vi ska tillbaka till Elitserien! Varenda jävla bonde som rör pucken på Hovet ska sättas under total press; det ska buas, han ska hånas, och så fort pucken vinns tillbaka ska det jublas; spelarna i DIF ska känna att vi står bakom till ett hunda procent. Varenda bortaklack som tar ton på Hovet ska tystas ner. Det är vi mot rubbet. Djurgårdens IF mot alla andra. Alla kommer vilja slå oss, alla kommer vilja tysta Hovet. Vi ska se till att det inte händer.
Gör motståndarna mål sjunger vi ännu högre, tacklar Jimmie någon ska Jimmie hyllas och domarna ska sättas under enorm press. Varje gång en motståndarspelare rör en Djurgårdsspelare ska det skrikas efter utvisning.
Vi är människor som tycker olika, som lever olika liv, vi har alla det jobbigt, men på Hovet samlas vi, av en anledning; kärleken till Djurgårdens IF. Det är det vi har gemensamt. Nu tar vi fram det och gör det jobbigt för varenda jävel.
" We can be Heros"
" The last 52 games don´t matter, the next 6 do"
" Alltid oavsett"
NU KÖR VI!
Om alla tar detta till sig och bidrar till att skapa det där kokande helvettet Hovet kan vara för motståndarna är en plats i Elitserien vår.
Det är verkligen så att att vi kan påverka hur detta ska gå.
Vi kan ge våra grabbar kraft och energi.
Vi kan skrämma bönderna till misstag.
Vi kan påverka domarna att ta de där tveksamma utvisningarna och att tveka när någon av våra grabbar håller fast, hakar eller drar.
Vi kan vara skillnaden mellan flipp och flopp. Låt oss ta ansvaret och bära fram våra Järnkaminer hela vägen till Elitserien.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Victor Berglind finns mer i vår roster för PlayOff-serien på stats.swehockey.se
Är det bara jag som finner det ytterst intressant?
Jag menar, Janos Hari står inte med.
- SirDIFalot
Hmm märkligt. Oavsett så får vi väl inte ens värva honom efter 31 januari? Även om det handlar om ett lånMäklaren skrev:Victor Berglind finns mer i vår roster för PlayOff-serien på stats.swehockey.se
Expert.