Oklart, det kanske Jimmy kan svara på...?SirDIFalot skrev:Varför gjorde dom det?JohanPez skrev:En rätt rolig anekdot från infomötet gällande ET var att de ville ha ut oss men att de svenska klubbarna i turneringen (LHC, FBK, BIF mfl) backade upp oss och vägrade vara med om inte vi fick vara kvar.
Det jag tror är extremt bra med ET för vår del är att vi för omväxlings skull får vara underdogs och kan lira utan press.
European Trophy 2013
European Trophy 2013
Sv: Re: European Trophy 2013
För att Djurgården berör och intresset skulle vara stendöd i Sverige utan ossSirDIFalot skrev:Varför gjorde dom det?JohanPez skrev:En rätt rolig anekdot från infomötet gällande ET var att de ville ha ut oss men att de svenska klubbarna i turneringen (LHC, FBK, BIF mfl) backade upp oss och vägrade vara med om inte vi fick vara kvar.
Det jag tror är extremt bra med ET för vår del är att vi för omväxlings skull får vara underdogs och kan lira utan press.
Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Re: European Trophy 2013
Aa jo, så kanske en gnagare skulle tro om sitt lag.Nyberabb skrev:För att Djurgården berör och intresset skulle vara stendöd i Sverige utan ossSirDIFalot skrev:Varför gjorde dom det?JohanPez skrev:En rätt rolig anekdot från infomötet gällande ET var att de ville ha ut oss men att de svenska klubbarna i turneringen (LHC, FBK, BIF mfl) backade upp oss och vägrade vara med om inte vi fick vara kvar.
Men på riktigt då. Varför gjorde dom det?
Expert.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Re: European Trophy 2013
Sa dom det? Måste jag ha missat isåfall.JohanPez skrev:En rätt rolig anekdot från infomötet gällande ET var att de ville ha ut oss men att de svenska klubbarna i turneringen (LHC, FBK, BIF mfl) backade upp oss och vägrade vara med om inte vi fick vara kvar.

Avskaffa tre mot tre.
Om tanken är att denna ligan ska bilda någon sorts europa-liga så är det väl ändå inte så konstigt att de vill ha med DIF? Djurgården är fortfarande ett starkt varumärke och ett lag som berör.SirDIFalot skrev:Aa jo, så kanske en gnagare skulle tro om sitt lag.Nyberabb skrev:För att Djurgården berör och intresset skulle vara stendöd i Sverige utan ossSirDIFalot skrev:Varför gjorde dom det?JohanPez skrev:En rätt rolig anekdot från infomötet gällande ET var att de ville ha ut oss men att de svenska klubbarna i turneringen (LHC, FBK, BIF mfl) backade upp oss och vägrade vara med om inte vi fick vara kvar.
Glädjer mig mycket att de bryr sig om oss dock!
Avgå Jocke.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja, helt klart ser de ju potentialen i ett framtida Europaliga-samarbete där DIF fortfarande känns som en naturligt inslag ...(får ser hur det är om 2-3 säsonger om vi inte går upp).B.I.B.A skrev:Om tanken är att denna ligan ska bilda någon sorts europa-liga så är det väl ändå inte så konstigt att de vill ha med DIF? Djurgården är fortfarande ett starkt varumärke och ett lag som berör.SirDIFalot skrev:Aa jo, så kanske en gnagare skulle tro om sitt lag.Nyberabb skrev:För att Djurgården berör och intresset skulle vara stendöd i Sverige utan ossSirDIFalot skrev:Varför gjorde dom det?JohanPez skrev:En rätt rolig anekdot från infomötet gällande ET var att de ville ha ut oss men att de svenska klubbarna i turneringen (LHC, FBK, BIF mfl) backade upp oss och vägrade vara med om inte vi fick vara kvar.
European Trophy 2013
6:a i publikligan i Sverige trots en division under? Måste alla beslut tas efter senaste match/säsongs resultat? Klart de vill ha DIF med när vi fortfarande håller den publikdragningen vi gör.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Fredagen den 30e augusti
Bern - Djurgården
Lördagen den 31a augusti
Freibourg Gotteron - Djurgården
Flyg med SAS kostar runt 1400 om man flyger ner på torsdagen till Zurich, hem på söndagen från Zurich. Jag är något fruktansvärt taggad, jag ska dit. Vore riktigt kul om man kunde bli ett gäng där nere.
Bern - Djurgården
Lördagen den 31a augusti
Flyg med SAS kostar runt 1400 om man flyger ner på torsdagen till Zurich, hem på söndagen från Zurich. Jag är något fruktansvärt taggad, jag ska dit. Vore riktigt kul om man kunde bli ett gäng där nere.
-
Det hade varit ruggigt kul att åka, men jag kommer nog inte att ha råd. Blir 3 veckor i Ryssland i sommar. Det är nog allt min ekonomi klarar av. Hoppas att ni blir ett gäng i alla fall! 
Vinner jag pengar hakar jag på. Haha!

Ryssland? Tungt mannen! Själv satsar jag på två veckor i september/oktober.Metal Machine skrev:Det hade varit ruggigt kul att åka, men jag kommer nog inte att ha råd. Blir 3 veckor i Ryssland i sommar. Det är nog allt min ekonomi klarar av. Hoppas att ni blir ett gäng i alla fall!

Zurich är för övrigt en jävligt trevlig stad för er som inte varit där.Salas skrev:Fredagen den 30e augusti
Bern - Djurgården
Lördagen den 31a augusti
Bara tre månader kvar till säsongens första nedsläpp! Tappara borta i Tammerfors den 13 augusti. Kan man inte snabbspola sommaren? 

-
Cool. Ryssland är aldrig fel. Var i Ryssland kommer du att befinna dig?pulverapa skrev:Ryssland? Tungt mannen! Själv satsar jag på två veckor i september/oktober.Metal Machine skrev:Det hade varit ruggigt kul att åka, men jag kommer nog inte att ha råd. Blir 3 veckor i Ryssland i sommar. Det är nog allt min ekonomi klarar av. Hoppas att ni blir ett gäng i alla fall!
Det är ej bestämt men troligtvis blir det någon eller några av Kazan/Magnitogorsk/Ufa/Chelyabinsk samt St. Petersburg.Metal Machine skrev:Cool. Ryssland är aldrig fel. Var i Ryssland kommer du att befinna dig?pulverapa skrev:Ryssland? Tungt mannen! Själv satsar jag på två veckor i september/oktober.Metal Machine skrev:Det hade varit ruggigt kul att åka, men jag kommer nog inte att ha råd. Blir 3 veckor i Ryssland i sommar. Det är nog allt min ekonomi klarar av. Hoppas att ni blir ett gäng i alla fall!
Själv då, Moskva eller?
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är russianwifes.ru som styr vart ditt resmål är eller?pulverapa skrev:Det är ej bestämt men troligtvis blir det någon eller några av Kazan/Magnitogorsk/Ufa/Chelyabinsk samt St. Petersburg.Metal Machine skrev:Cool. Ryssland är aldrig fel. Var i Ryssland kommer du att befinna dig?pulverapa skrev:Ryssland? Tungt mannen! Själv satsar jag på två veckor i september/oktober.Metal Machine skrev:Det hade varit ruggigt kul att åka, men jag kommer nog inte att ha råd. Blir 3 veckor i Ryssland i sommar. Det är nog allt min ekonomi klarar av. Hoppas att ni blir ett gäng i alla fall!
Själv då, Moskva eller?

DIF!