Och nästa match avgöra han framåt istället. Vänta tills efter säsongen med ett betyg. Han är för svängig. Det är mest för din hälsa. Du kommer slita håret av dig innan säsongen här helt slut annars.Challen skrev:Känner mig som en riktig idiot efter mitt tidigare inlägg, nu hämtar jag yxan.SkönaDjurgårn skrev:Erik Gustafsson, jag förlåter dig...INTE!
Syndernas förlåtelse
Re: Sv: Syndernas förlåtelse
Re: Syndernas förlåtelse
Jag har varit positiv hela säsongen. Har laget (i början) nått dåliga resultat och kanske sladdrat lite i offensiven (främst) har jag ändå kunnat luta mig tillbaka på statistiken som hela säsongen talat sitt tydliga språk. Vi har hela säsongen varit det mest offensiva laget, eller där i närheten men skotteffektiviteten har varit nästan sämst.
Såg det som ett enkelt recept att laga men det tog tyvärr kanske för lång tid. Men statistik ljuger inte i längden. När laget började våga mer och började göra mål rann vågskålen lätt över på våran sida. Idag är jag inte ängslig på matcher utan vet att man kommer att förlora titt som tätt.
Se på resultaten på våra förluster under Challes tid, vi ser nästan uteslutande uddamålsförluster eller mål med bortplockad målvakt. Vi var såååå nära i protokollet varje torsk. Hade vi varit totalt utspelade på plan och i protokollet (så som de flesta fick det att låta här på forumet) hade jag varit mer orolig. Men när allt kom omkring så är vi ett ruggigt bra hockeylag, dock finns tendenserna till svårigheter att sätta dit den fortfarande, men viljan, kampen och kunskapen finns.
Såg det som ett enkelt recept att laga men det tog tyvärr kanske för lång tid. Men statistik ljuger inte i längden. När laget började våga mer och började göra mål rann vågskålen lätt över på våran sida. Idag är jag inte ängslig på matcher utan vet att man kommer att förlora titt som tätt.
Se på resultaten på våra förluster under Challes tid, vi ser nästan uteslutande uddamålsförluster eller mål med bortplockad målvakt. Vi var såååå nära i protokollet varje torsk. Hade vi varit totalt utspelade på plan och i protokollet (så som de flesta fick det att låta här på forumet) hade jag varit mer orolig. Men när allt kom omkring så är vi ett ruggigt bra hockeylag, dock finns tendenserna till svårigheter att sätta dit den fortfarande, men viljan, kampen och kunskapen finns.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...