Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 11/2 2013
Vad är det för fel på Linkan? Kan väl inte gärna vara lårkaka?
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 11/2 2013
Känns rätt uppenbart att det är hans ljumskar som bråkar, tror det är just de som får hans karriär att gå om intet. Trist men tyvärr är det nog så.Malto skrev:Vad är det för fel på Linkan? Kan väl inte gärna vara lårkaka?

Viktiga matcher denna vecka. 9 poäng denna vecka skulle sitta väldigt fint.
Någon som vet om denna match visas på tv?
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
Viasat hockey och viaplay, men inte tv10.skoa skrev:Någon som vet om denna match visas på tv?
Ok. Trist som sagt var. Antar att man tar en chans och ser om ljumskarna håller någon av de sista matcherna av serien, annars är det nog slutspelat.-daniel- skrev:Känns rätt uppenbart att det är hans ljumskar som bråkar, tror det är just de som får hans karriär att gå om intet. Trist men tyvärr är det nog så.Malto skrev:Vad är det för fel på Linkan? Kan väl inte gärna vara lårkaka?
Linkan har ju dementerat ljumskarna och sagt att det är låret som spökar.Malto skrev:Ok. Trist som sagt var. Antar att man tar en chans och ser om ljumskarna håller någon av de sista matcherna av serien, annars är det nog slutspelat.-daniel- skrev:Känns rätt uppenbart att det är hans ljumskar som bråkar, tror det är just de som får hans karriär att gå om intet. Trist men tyvärr är det nog så.Malto skrev:Vad är det för fel på Linkan? Kan väl inte gärna vara lårkaka?
- -daniel-
Det tror jag lika mycket på som tidigare.supreme skrev:Linkan har ju dementerat ljumskarna och sagt att det är låret som spökar.Malto skrev:Ok. Trist som sagt var. Antar att man tar en chans och ser om ljumskarna håller någon av de sista matcherna av serien, annars är det nog slutspelat.-daniel- skrev:Känns rätt uppenbart att det är hans ljumskar som bråkar, tror det är just de som får hans karriär att gå om intet. Trist men tyvärr är det nog så.Malto skrev:Vad är det för fel på Linkan? Kan väl inte gärna vara lårkaka?
Challe "försa" ju sig t.om innan matchen mot Mora (var det väl?) och sa det var någon blödning i ljumsken.
- SirDIFalot
Skum grej att ljuga om dock. Det är inte så att han har någon ryggskada som kan crosscheckas värre om motståndarna vill. Vad skulle de dom för roll om han har en blödning i ljumsken eller låret?
Expert.
- -daniel-
Linkan vill inte erkänna att hans karriär mer eller mindre är över pga ett "gubbproblem" som ljumskar...SirDIFalot skrev:Skum grej att ljuga om dock. Det är inte så att han har någon ryggskada som kan crosscheckas värre om motståndarna vill. Vad skulle de dom för roll om han har en blödning i ljumsken eller låret?
EDIT: Spekulationer. Hoppas naturligtvis jag har fel.
- Caeruleus_Sancti
Börjar bli nervös nu.. en riktig urskåpning imorgon vore inte fel för att visa att uppehållet gjorde truppen gott.

Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör.
DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
#44 Mattias Guter Kommer att avgöra matchen imorgon! Underbart! 3-0 till Djurgår'n!

- Jim Morrison
Matchen spelas under min födelsedag så jag förväntar mig fan en vinst i present...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Grattis i förskott!Jim Morrison skrev:Matchen spelas under min födelsedag så jag förväntar mig fan en vinst i present...