Jag måste säga Christian Berglund i FBK, slashar motståndarna ständigt. Man minns ju bl.a. tacklingen på Per Svartvadet i slutspelet. En riktig ful typ.
Jermuk skrev:Peter Gradin var inte heller någon större favorit.
Håller i övrigt med Tomas. Leksand är ett skitlag och en mediahype.
Japp, och även om jag inte tycker att Lilja och de andra blivit felbehandlade så kan man undra hur de kan hängas ut när Leksands så gott som hela ledning klarade sig ifrån samma behandling med ännu sjukare grejor???
Våga vägra Leksand!!
Jo, förresten en ful gnällspik som jag hade svårt för var Mylllys.
Själv försöker jag (men det är ju sa..ans så svårt) att låta bli att tycka illa om andra. Tycker det är roligare och mer stimulerande att tycka om våra spelare i DIF.
Men jag kan ju lugnt ställa in mej i raden av er andra som inte gillar FBK:are.
Man måste ju ändå ge FBK respekt för att ha lyckats snickra till en bra "vi mot resten"-attityd som gör laget stabilt och det verkar ju som om de har bra stämning och sammanhållning.
Tomas -> Helt klart skall de ha all respekt för detta.
Det råder väl även en slags hatkärlek mellan många DIF- resp FBK-supporters. Båda lagen är ju även lite av 'vi mot resten' och man antingen älskar dem eller hatar dem, inte många är helt neutrala.
Rätta mej om jag har fel.
Helt klart Fredrik Norrena.. Åker ut o stöter på spelarna varje gång de kmr o sedan när han får en liten smäll så ligger han o gnällen som en liten flicka