Mora IK - Djurgårdens IF 18/12 2012
Re: Mora IK - Djurgårdens IF 18/12 2012
Sörensen som extraforward? Njaaaaaaee
Jag vill sätta Kalus i en producerande lina. Jag skulle vilja se honom ersätta Hörnqvist, tillsammans med Ölvestad och Ottosson. Ge han en stor roll, visa att han får förtroende från början, att han är här för att leverera. Om Bremberg är tillbaka vill jag gärna se honom med Hari.
Jag ställer upp såhär;
Ölvestad - Ottosson - Kalus
Bremberg - Johner - Hari
Sörensen - Wennberg - Åberg
T. Eriksson - Holmqvist - Söder
Extra:
H. Eriksson
M. Ljungh
Jag ställer upp såhär;
Bremberg - Johner - Hari
Extra:
H. Eriksson
M. Ljungh
Det har ju lossnat för Hank senaste matcherna. Jag köper allt, men sätter istället en anonym Tim E som extra till förmån för Hank.Staten skrev:Jag vill sätta Kalus i en producerande lina. Jag skulle vilja se honom ersätta Hörnqvist, tillsammans med Ölvestad och Ottosson. Ge han en stor roll, visa att han får förtroende från början, att han är här för att leverera. Om Bremberg är tillbaka vill jag gärna se honom med Hari.
Jag ställer upp såhär;
Bremberg - Johner - Hari
Extra:
H. Eriksson
M. Ljungh
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Ta bort Wennberg då han inte är tillgänglig!sensei skrev:Det har ju lossnat för Hank senaste matcherna. Jag köper allt, men sätter istället en anonym Tim E som extra till förmån för Hank.Staten skrev:Jag vill sätta Kalus i en producerande lina. Jag skulle vilja se honom ersätta Hörnqvist, tillsammans med Ölvestad och Ottosson. Ge han en stor roll, visa att han får förtroende från början, att han är här för att leverera. Om Bremberg är tillbaka vill jag gärna se honom med Hari.
Jag ställer upp såhär;
Bremberg - Johner - Hari
Extra:
H. Eriksson
M. Ljungh
Ölvestad-Ottosson-Hari
Bremberg/Tim-Johner-Kalus
Åberg-Ljungh-Sörensen
Hank-Holmqvist-Söder
Linkan ska få chansen iaf men han ska ha hög press på sig och borde kunna leverera med dessa kedjekamrater! In med tim i hans ställe om Linka suger. Tycker det alltid är svårt var man ska in med tim! Ville innan säsongen ha honom i någon av de två första kedjorna för jag trodde han kunde producera på allsvensk nivå. tyvärr inte tillräckligt iaf!
Innebär värvningarna att weigel inte får chansen iaf nu? Skulle gärna se honom!
- zetterberg_88
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tycker det känns fel att bänka någon för att linkan ska in han har i stort sett gjort 2 matcher som varit okej men han har alltid glänts med sin frånvaro i matcherna. Han syns några minuter per match om det är nån som ska vara extra forward är det linkan. Han ska inte in i en av de två första kedjorna och förstöra. Det håller inte.
Så tidigt kan väl inte JVM-laget åka ändå?mb81 skrev:Ta bort Wennberg då han inte är tillgänglig!sensei skrev:Det har ju lossnat för Hank senaste matcherna. Jag köper allt, men sätter istället en anonym Tim E som extra till förmån för Hank.Staten skrev:Jag vill sätta Kalus i en producerande lina. Jag skulle vilja se honom ersätta Hörnqvist, tillsammans med Ölvestad och Ottosson. Ge han en stor roll, visa att han får förtroende från början, att han är här för att leverera. Om Bremberg är tillbaka vill jag gärna se honom med Hari.
Jag ställer upp såhär;
Bremberg - Johner - Hari
Extra:
H. Eriksson
M. Ljungh
Drar väl i mitten av dec? Olika läger och matcher osv...Struten skrev:Så tidigt kan väl inte JVM-laget åka ändå?mb81 skrev:Ta bort Wennberg då han inte är tillgänglig!sensei skrev:Det har ju lossnat för Hank senaste matcherna. Jag köper allt, men sätter istället en anonym Tim E som extra till förmån för Hank.Staten skrev:Jag vill sätta Kalus i en producerande lina. Jag skulle vilja se honom ersätta Hörnqvist, tillsammans med Ölvestad och Ottosson. Ge han en stor roll, visa att han får förtroende från början, att han är här för att leverera. Om Bremberg är tillbaka vill jag gärna se honom med Hari.
Jag ställer upp såhär;
Bremberg - Johner - Hari
Extra:
H. Eriksson
M. Ljungh
2014-04-07, vad hände?
-
Men läs tråden! Laget sticker i morgon och kommer tillbaka någon vecka in i januari.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Så Lennhammer borta alltså.
Timmy, Lidström, Holm, Gustafsson, Falk, Granath? Är Granath borta så måste Tony testa Bohman.
Timmy, Lidström, Holm, Gustafsson, Falk, Granath? Är Granath borta så måste Tony testa Bohman.
Expert.
Härligt med match igen.
Då fjunisarna verkar saknas redan vill jag dra en lans för följande offensiva linor:
Ölvestad - Otto - Hari
Sörensen - Johner - Åberg
Bremberg - Ljungh - Söder
Tim - Honken - Kalus
Söder och Hari som bara är inlånad måste spelas i någorlunda vettig omgivning och de får de göra med dessa uppställningar.
När Hari lämnar känns det gjutet att Kalus går in tillsammans med Ölvestad och Otto.
Att Sörensen - Johner - Åberg bör återförenas nu när Wennberg inte finns tillgänglig känns också rätt.
De två första linorna bör fungera väldigt bra, de andra två mer tveksamt kanske, men men man får jobba med det som finns tillgängligt.
Jävligt jobbigt att Wennberg och Arnesson inte finns tillgängliga då Wennberg varit bäst på slutet tillsammans med Otto och Arnesson är en av få backar som inte ger mig hjärtklappning när han är på isen....
Då fjunisarna verkar saknas redan vill jag dra en lans för följande offensiva linor:
Ölvestad - Otto - Hari
Tim - Honken - Kalus
Söder och Hari som bara är inlånad måste spelas i någorlunda vettig omgivning och de får de göra med dessa uppställningar.
När Hari lämnar känns det gjutet att Kalus går in tillsammans med Ölvestad och Otto.
Att Sörensen - Johner - Åberg bör återförenas nu när Wennberg inte finns tillgänglig känns också rätt.
De två första linorna bör fungera väldigt bra, de andra två mer tveksamt kanske, men men man får jobba med det som finns tillgängligt.
Jävligt jobbigt att Wennberg och Arnesson inte finns tillgängliga då Wennberg varit bäst på slutet tillsammans med Otto och Arnesson är en av få backar som inte ger mig hjärtklappning när han är på isen....
Inte har Otto varit bäst på slutet?Kall-El skrev:Härligt med match igen.
Ölvestad - Otto - Hari
Tim - Honken - Kalus
- SirDIFalot
Jag har hört att Hari har tränat som center hela veckan tillsammans med Sörensen och Åberg. Hyfsat offensiv balanserad kedja om det blir så.
Expert.
- Jim Morrison
Hari spelade som center i hans enda match med Asplöven när han fick 3 assist.SirDIFalot skrev:Jag har hört att Hari har tränat som center hela veckan tillsammans med Sörensen och Åberg. Hyfsat offensiv balanserad kedja om det blir så.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Han är ju center egentligen. Men likt i fallen Wennberg, Krüger, Josefson mfl så vågar väl inte vissa tränare spela en junis som center direkt i A-laget. Utan det dröjer ofta något år innan de får det förtroendet.Jim Morrison skrev:Hari spelade som center i hans enda match med Asplöven när han fick 3 assist.SirDIFalot skrev:Jag har hört att Hari har tränat som center hela veckan tillsammans med Sörensen och Åberg. Hyfsat offensiv balanserad kedja om det blir så.
Expert.
Tycker det är konstigt att man inte vågar lita på juniorer som centrar. Om junioren är duktig som center så tycker jag att dem ska få spela där.SirDIFalot skrev:Han är ju center egentligen. Men likt i fallen Wennberg, Krüger, Josefson mfl så vågar väl inte vissa tränare spela en junis som center direkt i A-laget. Utan det dröjer ofta något år innan de får det förtroendet.Jim Morrison skrev:Hari spelade som center i hans enda match med Asplöven när han fick 3 assist.SirDIFalot skrev:Jag har hört att Hari har tränat som center hela veckan tillsammans med Sörensen och Åberg. Hyfsat offensiv balanserad kedja om det blir så.