Frågestund med Otto!
Re: Frågestund med Otto!
Med hänsyn till kontraktstrulet senast, vad tror Otto om sin framtid med DIF?
Har han någon revanschkänsla i och med att han först skulle petas men nu är i poängtopp?
Sv: Frågestund med Otto!
Brukar han stanna extra efter träning och öva t.ex. skott?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Frågestund med Otto!
Våra spelare kan väl inte göra det? Murray nämnde väl det som en av dom stora skillnaderna mellan Sharks och DIF. Sharks äger sin anläggning och där kan alla som vill stanna kvar och nöta på delar de behöver förbättra. Djurgården har ju bara hyrt isen under avtalad tid och vanligtvis ska aik träna efteråt eller nåt skit.pulverapa skrev:Brukar han stanna extra efter träning och öva t.ex. skott?
Expert.
Sv: Re: Sv: Frågestund med Otto!
Jag vill bara luska lite.SirDIFalot skrev:Våra spelare kan väl inte göra det? Murray nämnde väl det som en av dom stora skillnaderna mellan Sharks och DIF. Sharks äger sin anläggning och där kan alla som vill stanna kvar och nöta på delar de behöver förbättra. Djurgården har ju bara hyrt isen under avtalad tid och vanligtvis ska aik träna efteråt eller nåt skit.pulverapa skrev:Brukar han stanna extra efter träning och öva t.ex. skott?
Vem har hårdast skottet i laget?
Vem är svårast att ta pucken utav?
Vem är bäst tekniskt med klubba/puck?
Vem är svårast att ta pucken utav?
Vem är bäst tekniskt med klubba/puck?
Vem duschar längst efter matcherna?
Är det någon som inte duschar alls?
Är det någon som inte duschar alls?
Fråga honom hur kroppen känns, om han på något sätt känner av att han är 36. Hur länge tror han att han spelar ishockey?
Sen kan du framföra att det inte ser ut som det iaf(frågan ovan alltså, om kroppen), och att jag älskar honom. Han är kung för mig, det har han varit sen 90-talet då jag som hockeyknatte själv började gå på ishockey med min far. Kärlek Otto!
Sen kan du framföra att det inte ser ut som det iaf(frågan ovan alltså, om kroppen), och att jag älskar honom. Han är kung för mig, det har han varit sen 90-talet då jag som hockeyknatte själv började gå på ishockey med min far. Kärlek Otto!
- Lee Harvey Oswald
Hur känns det att vara gud?
Otto är uppe på en overkligt och ogreppbart bra nivå nu efter alla dessa år i DIF-tröjan och för mig är han snart störst av all i DIF, genom alla tider.
Som jag önskar av hela mitt söndertrasade hjärta att Otto fick leda sitt lag tillbaka till ES igen.
Men det stannar väl kanske vid en vacker dröm...
Skulle jag tvingas gifta mig med en grabb är Otto The Man (Wife?)
Otto är uppe på en overkligt och ogreppbart bra nivå nu efter alla dessa år i DIF-tröjan och för mig är han snart störst av all i DIF, genom alla tider.
Som jag önskar av hela mitt söndertrasade hjärta att Otto fick leda sitt lag tillbaka till ES igen.
Men det stannar väl kanske vid en vacker dröm...
Skulle jag tvingas gifta mig med en grabb är Otto The Man (Wife?)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag är också intresserad av att höra hur han kan vara så här bra vid 36 års ålder.
Om Otto får ligga mycket?AdamPickard skrev:Vad tycker Otto om hans nya smeknamn "Apelsinmannen",
och är det sant att han brinner så mycket för apelsiner?
också; får du ligga mycket?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fråga till Otto:
Om du fick välja på ett stort glas nypressad apelsin med klirrande isbitar i eller stänka in ett hattrick inför en fanatisk hemmapublik, vad blir valet då?
Är en apelsin fler än fyra elefanter?
Gillar du risotto?
Om du fick välja på ett stort glas nypressad apelsin med klirrande isbitar i eller stänka in ett hattrick inför en fanatisk hemmapublik, vad blir valet då?
Gillar du risotto?
- Hur laddar du upp inför match. Alternativt, hur ser en typisk matchdag ut när ni spelar hemma?
- Hur varvar du ner efter match?
- Hur varvar du ner efter match?
- AdamPickard
Ja, om han spelar mest på sitt utseende eller att han säger att han är 36 och dominant på isen för att få omkull sina gyyuuuyyyzzzarMäklaren skrev:Om Otto får ligga mycket?AdamPickard skrev:Vad tycker Otto om hans nya smeknamn "Apelsinmannen",
och är det sant att han brinner så mycket för apelsiner?
också; får du ligga mycket?
- AdamPickard
hahahah "risotto" haha dagens.-daniel- skrev:Fråga till Otto:
Gillar du risotto?
Men det vore kul å veta vad otto verkligen tycker om risotto