Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 3/10 2012
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 3/9 2012
Klacken lär väl börja bua ut Murray efter 0-1 och så sjunker hans positiva inverkan på laget också!!
Hmm.. Tror du på det där själv?Hockeyhjärta skrev:Klacken lär väl börja bua ut Murray efter 0-1 och så sjunker hans positiva inverkan på laget också!!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hey Hey Douglas Murray!! Han kommer göra plockepinn av hela BIK Karlskoga! ha ha Vi vinner med 4-0!
- Jim Morrison
Men håll käften för helvete.Hockeyhjärta skrev:Klacken lär väl börja bua ut Murray efter 0-1 och så sjunker hans positiva inverkan på laget också!!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 3/9 2012
Kan inte du bara hålla dig till att kommentera på aftonbladets artiklar eller nått!?! Orkar inte med dig!Hockeyhjärta skrev:Klacken lär väl börja bua ut Murray efter 0-1 och så sjunker hans positiva inverkan på laget också!!
2014-04-07, vad hände?
- minalman
Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 3/9 2012
Jag relanserar mitt genidrag från en annan tråd: Lira Otto med Murray! De kommer komplettera varandra perfekt och vi får spets i hela den femma de lirar.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Haha, det är en intressant tanke! Otto är på väg att göra en Falk. Hmm... Helt klart får det mig att fundera över om det faktiskt kan vara en ganska bra idé.minalman skrev:Jag relanserar mitt genidrag från en annan tråd: Lira Otto med Murray! De kommer komplettera varandra perfekt och vi får spets i hela den femma de lirar.
Å andra sidan tycker jag att Otto har vart ovanligt aktiv och rivig i offensiv zon senaste tiden. Han har haft lite "war face" till och med. Som sagt -- tål att tänka på.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Douglas eller inte, laget måste höja sig avsevärt. Hoppas på en riktig urladdning nu.
Efter matchen på onsdag kommer denna ramsa att eka på Hovet:
"Karlskoga finns inte längre"
"Karlskoga finns inte längre"

BIK har ju en (egen i alla fall) image att de är så tuffa och fräna i spelet. Hoppas "Pittbull Douglas" närvaro gör hela DIF till järnkaminer som kör över bondstackarna.
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
Alltså du är verkligen jobbig. Kan du inte försöka att inte kommentera?Hockeyhjärta skrev:Klacken lär väl börja bua ut Murray efter 0-1 och så sjunker hans positiva inverkan på laget också!!
-
Det enda jag med säkerhet kan tippa är Aftonbladets artiklar under Onsdagskvällen alternativt på Torsdagen.
HÄR DÖR HOCKEYN -- Behöver jag ens förklara att Murray tacklar sönder hela jävla Karlsbondhåla?
Kriga DIF, 3p, Hovet är vår borg och vi bryter förlusttrenden hemma (på en match) nu.
HÄR DÖR HOCKEYN -- Behöver jag ens förklara att Murray tacklar sönder hela jävla Karlsbondhåla?
Kriga DIF, 3p, Hovet är vår borg och vi bryter förlusttrenden hemma (på en match) nu.

25/4-2025
Helt seriöst? Tror ni på allvar att Murray kommer gå in och "tackla sönder" motståndarna? Tror ni han kommer ta en fight och slå ihjäl någon Karlskoga(?)-spelare?
Han kommer spela sitt spel, lite ringrostig, han kommer att vara en moralhöjare för laget och jag tror att han kommer att vara godkänd. Mer kan vi inte förvänta oss av hans första match. Kopitar såg ut som en i mängden under sin första och andra period av mötet med oss, kan tänka mig att Murray är ännu rostigare då han suttit i dessa förhandlingar utan att träna ordentligt.
Ni som förväntar er stordåd och vinst med 10-0 får nog en tråkig överraskning. Vi ska vara glada om vi kan gå hem med tre poäng, sen om det blir 3-2 eller 4-3 spelar ingen roll, bara vi vinner men förvänta er inga jävla stordåd bara för att Douglas är på banan.
Kan tilläggas är att vi har fortfarande enorma problem med målskyttet så gör vi över tre mål får vi vara nöjda.
Han kommer spela sitt spel, lite ringrostig, han kommer att vara en moralhöjare för laget och jag tror att han kommer att vara godkänd. Mer kan vi inte förvänta oss av hans första match. Kopitar såg ut som en i mängden under sin första och andra period av mötet med oss, kan tänka mig att Murray är ännu rostigare då han suttit i dessa förhandlingar utan att träna ordentligt.
Ni som förväntar er stordåd och vinst med 10-0 får nog en tråkig överraskning. Vi ska vara glada om vi kan gå hem med tre poäng, sen om det blir 3-2 eller 4-3 spelar ingen roll, bara vi vinner men förvänta er inga jävla stordåd bara för att Douglas är på banan.
Kan tilläggas är att vi har fortfarande enorma problem med målskyttet så gör vi över tre mål får vi vara nöjda.
- SirDIFalot
Tveksamt.SirDIFalot skrev:Sjöwall... Alla skämtar ju.