Välkommen hem Douglas Murray!
-
- Säsongskort: Ja
Re: Välkommen hem Douglas Murray!
Din backkollega bliiiiiiir. *trumvirvel* Kim Lenhammer!!
Djurgårdens IF
- SirDIFalot
"Än återstår en del detaljer för att få Douglas Murray helt spelklar. Han är registrerad hos förbundet men en del övriga frågor måste lösas innan han kan kan spela matcher för Djurgården."
Antar det är fortfarande inte löst med försäkringen. Trist om så är fallet men det är väl det mest logiska.
Antar det är fortfarande inte löst med försäkringen. Trist om så är fallet men det är väl det mest logiska.
Expert.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Det gick ju så himla fort för mora med Kopitar. Tror snarare det handlar om Murrays matchform - han är inte redo än. Tyckte jag läste någonstans att han ska få testa enstaka byten imorgon, mer är han inte redo för. Men alla möjliga rykten florerar.
- SirDIFalot
Det låter inte så på uttalandet på difhockey dock. Hade han inte varit i matchform hade det varit rätt enkelt att bara skriva det.Tessan skrev:Det gick ju så himla fort för mora med Kopitar. Tror snarare det handlar om Murrays matchform - han är inte redo än. Tyckte jag läste någonstans att han ska få testa enstaka byten imorgon, mer är han inte redo för. Men alla möjliga rykten florerar.
Expert.
- Jim Morrison
Kan vara mörkning dock. Bortaplan, så kommer ju inte användas som ett dragplåster direkt.
Jag menar, när fan annars har vi meddelat att "flera backar blir borta" i något slags officiellt uttalande?
Jag menar, när fan annars har vi meddelat att "flera backar blir borta" i något slags officiellt uttalande?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Jim Morrison
Precis. Det kan mycket väl skickas inatt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Fast laget reste väl idag - utan Murray?Jim Morrison skrev:Precis. Det kan mycket väl skickas inatt.
Edit: Fel av mig. Materialarna åkte idag. Inte laget.
Expert.
Laget reser imorgon med tåg, däremot materialarn åkte med packningen ner idag med buss.SirDIFalot skrev:Fast laget reste väl idag - utan Murray?Jim Morrison skrev:Precis. Det kan mycket väl skickas inatt.
Lite kul om de bara har mörkat att Dogge inte är spelklar!
- SirDIFalot
Marie Hallman ?@hallmanmarie
"Vi spelar honom på onsdag" säger Challe Berglund om murray
"Vi spelar honom på onsdag" säger Challe Berglund om murray
Expert.

Underbart ge mig onsdag nu!

Hur tänkte du nu? Dom kan ju inte visa hans tröja i blått när bakgrunden är blå.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jättefin bild.Rocky3000 skrev:
Underbart ge mig onsdag nu!Men när började vi spela våra hemmamatcher i vitt-ställ? Snacka om en miss i den pampiga designen! Måste vara en Prao! Eller har de tänkt att "Dogge" ska åka runt solo i en vit matchtröja och resterande av laget i blått? ha ha Skulle vara jävligt snyggt det!
DIF!
Stocky, häng med! "Se Murrays debut i djurgårdströjan" och vad är det för tröja de visar upp? Jo, den vita. ha ha Tycker det är rent komiskt bara. Så gör om och gör rätt, in med den blåa!Stocky skrev:Hur tänkte du nu? Dom kan ju inte visa hans tröja i blått när bakgrunden är blå.