Cirkuskanon?Rix skrev:Flygplan? Simma?Daniel942 skrev:Helikopter? Taxi?Kentta skrev:Inte lätt att gå på premiär när man sitter fast på en ö utanför Ljusterö hela nästa vecka.Daniel942 skrev:Skola? Dåliga ursäkter här... Avgå!Kentta skrev:Viktigaste premiären på år och dar, och jag missar den. Har laddat hela jävla sommaren för den dagen och så kan jag fan inte ens gå på matchen..Jävla skola.
Ni som är där, röj utav bara helvete.Men åka båt är ju alltid kul..
Djurgårdens IF - Almtuna 13/9 2012
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Re: Djurgårdens IF - Almtuna 13/9 2012
Re: Djurgårdens IF - Almtuna 13/9 2012
Äntligen drar skiten igång.
Jag hoppas att vi vinner, att det blir en hyfsad publiksiffra och att Ragge känner sig extra välkommen men ändå åker hem utan poäng. Hoppas även på goalie-fajt men det är väl bara att tokglömma.
Jag hoppas att vi vinner, att det blir en hyfsad publiksiffra och att Ragge känner sig extra välkommen men ändå åker hem utan poäng. Hoppas även på goalie-fajt men det är väl bara att tokglömma.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Det får vi hoppas. Vore trist att få Pickard avstängd ett par matcher så vi får stå med Reideborn+junior första 2,3,4 matcherna.sensei skrev:Äntligen drar skiten igång.
Expert.
Asch då, vi kör helt enkelt 6 utespelare redan från start för att öka vår offensiva kapacitet.SirDIFalot skrev:Det får vi hoppas. Vore trist att få Pickard avstängd ett par matcher så vi får stå med Reideborn+junior första 2,3,4 matcherna.sensei skrev:Äntligen drar skiten igång.
Alltid Oavsett.
Haha måste säga att radioreklamen var rätt rolig. Men det är också sånt här som ger tändvätska till lag som Almtuna och små bönder. Viktigt att vi inte underskattar och gör som Jimmie säger: Alla matcher är viktiga!
Nu hoppas jag att alla ni som inte har fixat biljet gör det, få arslet ur vagnen och fyll hovet!
Nu hoppas jag att alla ni som inte har fixat biljet gör det, få arslet ur vagnen och fyll hovet!
- -daniel-

Den var faktiskt lite rolig, kändes totalt otippat bara. Kan nog tolkas som fruktansvärt stöddig precis som du är inne på. Men det är just det som är skoj.
Ser gärna att vi startar matchen (alla matcher) med en attityd-kedja.
Hade inte haft något emot att vi startade med typ Hank - Fimpen - Jimmie. Börja varje match med att smälla på och åka mycket skridskor. Sedan kan det få komma in lite mer välspelande gubbar.
Viktigt att sätta sig i respekt redan första bytet.
Hade inte haft något emot att vi startade med typ Hank - Fimpen - Jimmie. Börja varje match med att smälla på och åka mycket skridskor. Sedan kan det få komma in lite mer välspelande gubbar.
Född till sportchef.
Djurgårdens IF - Almtuna 13/9 2012
Bra idé tycker jag. Visa vilka som bestämmer liksom. Lite attityd.android skrev:Ser gärna att vi startar matchen (alla matcher) med en attityd-kedja.
Ingen jävel ska kunna prata efter slutsignalen!
Välkomna bönderna med sång, hånramsor och alla annat vi kommer på. Dom ska inte få ha pucken utan att vi ska påminna dom från vilken håla dom kommer ifrån. Som det lät när vi mötte Rögle första matchen i KS ska det låta här.
Fyll Hovet!
Välkomna bönderna med sång, hånramsor och alla annat vi kommer på. Dom ska inte få ha pucken utan att vi ska påminna dom från vilken håla dom kommer ifrån. Som det lät när vi mötte Rögle första matchen i KS ska det låta här.
Fyll Hovet!
Gillar tugget som börjar komma igång här i matchtråden. Snart börjar det. Fan va kul det ska bli!
-
Ja nu TAGGAR vi upp. Äntligen dags för hockey igen.Mash skrev:Ingen jävel ska kunna prata efter slutsignalen!
Fyll Hovet!

Det känns väldigt roligt att det drar igång på allvar nu. Självklart finns man på plats.
Klart man e på plats!
En unik serie-inledning, en unik match!
En unik serie-inledning, en unik match!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lucky Luke
Plikten kallar!! Alla till Hovet!!! Visa bönderna vad som väntar i vinter 

- SirDIFalot
Hoppas inte spelarna och supportrarna har för stora förväntningar på det här.
Går försäljningen fortfarande trögt?
Går försäljningen fortfarande trögt?
Expert.