Håller med, alla jag har pratat med ser Dustin som förstacenter. Han ger dessutom svett och tårar för att förtjäna den platsen nu på försäsongen.Jim Morrison skrev:Verkligen inte. Johner är vår givna förstecenter. Utan tvekan.12139 skrev:Men allvarligt, Ottosson tillhör kategorin spelare som inte bryr sig om försäsongen. Det är känt sedan länge. Försäsongen är för fjunisar som vill visa att de är tillräckligt bra för att ta en tröja. Otto är vår givna förstecenter i mina ögon.
ET: Brynäs - Djurgårdens IF 1/9 2012 | EP Trophy
Re: ET: Brynäs - Djurgårdens IF 1/9 2012 | EP Trophy
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Dustin ska vara förstacenter i år, iaf tills han eller någon annan visar motsaten. Han krigar, sliter och kommer göra en hel del poäng. Perfekt förstacenter i AS, kanske även skulle vara det i ES.sensei skrev:Håller med, alla jag har pratat med ser Dustin som förstacenter. Han ger dessutom svett och tårar för att förtjäna den platsen nu på försäsongen.Jim Morrison skrev:Verkligen inte. Johner är vår givna förstecenter. Utan tvekan.12139 skrev:Men allvarligt, Ottosson tillhör kategorin spelare som inte bryr sig om försäsongen. Det är känt sedan länge. Försäsongen är för fjunisar som vill visa att de är tillräckligt bra för att ta en tröja. Otto är vår givna förstecenter i mina ögon.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ingen Livesändning här på hemsidan idag!?
Det vet jag inte. Matchen går på tv10, bara att beställa så hinner du se!Hockeyhjärta skrev:Ingen Livesändning här på hemsidan idag!?
Personligen håller jag Otto högre än Dustin. Kan dock villigt erkänna att jag inte vet särskilt mycket om Dustin.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: ET: Brynäs - Djurgårdens IF 1/9 2012 | EP Trophy
Erik Gustafsson, den mest överskattade spelaren på detta forum. Vad gjorde han där egentligen?! Usch.
Syns direkt att vi har tränat på att inte falla ner för långt med forwards i egen zon, kul att se!
Bra start.
Bra start.
Wennberg fortsätter spela bra, pp för DIF
Fan vad stark Wennberg är! Årets junior?
Finns det ingen livefeed eller något till dagens match? 

http://www.europeantrophy.com/live193.html
Sämst, men alltid något.
Tycker vi hänger med rätt bra faktiskt!
Sämst, men alltid något.
Tycker vi hänger med rätt bra faktiskt!
Märks att Brynäs är väldigt mycket mer skickliga individuellt, vore ju konstigt annars. Tycker vi står upp på ett bra sätt.
Tre utvisningar som inte varit utvisningar..
Tre utvisningar som inte varit utvisningar..
Vi måste gå igång ett fysiskt spel nu innan det ringer. Bristen på det är lite baksidan av myntet med pigga juniorer.
Äh, pissmål. Synd att Gustafsson inte kan sopa undan den där.
Fortsätt köra på!
Fortsätt köra på!
Hur fan kan det där bli mål? Enterfelt tacklar ju Pickard i skottögonblicket. Hur fan klarar han sig från målvaktsinterference? Helt jävla otroligt. Kör över Rahm nu.