ET: Bili Tygri Libe - Djurgårdens IF, 24/8 2012 | EP Trophy
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: ET: Bili Tygri Libe - Djurgårdens IF, 24/8 2012 | EP Tro
1. Den som hittar stream eller highlights från den här matchen blir min idol resten av säsongen.
2. Hur kan man kasta bort passningsgeniet Linkans egenskaper genom att sätta ihop honom med två killar som inte kan göra mål? Visst, bra spelare egentligen men jag vill att Linkan spelar med minst en riktig målskytt á la Pontus Åberg.
3. Olé olé ola!
2. Hur kan man kasta bort passningsgeniet Linkans egenskaper genom att sätta ihop honom med två killar som inte kan göra mål? Visst, bra spelare egentligen men jag vill att Linkan spelar med minst en riktig målskytt á la Pontus Åberg.
3. Olé olé ola!
Söker man på google med följande söktext "watch Bílí Tyg?i Liberec Djurgården" så får du ett alternativ (överst). Ingen aning om det kommer att funka, kräver en massa ifyllande av skit eller bara är bogus men ni får väl testa.
- SkönaDjurgårn
Hmm, tycker mest man kommer till Bet365 och de streamar endast rysk hockey den 29-30e augusti. Fan också, det retar mig att man inte kan se matchen någonstans. Skulle åkt dit!crike skrev:Söker man på google med följande söktext "watch Bílí Tyg?i Liberec Djurgården" så får du ett alternativ (överst). Ingen aning om det kommer att funka, kräver en massa ifyllande av skit eller bara är bogus men ni får väl testa.
- reservjesus
Den ända streamen jag hittar är till Brynäs match, ser inte så ljust ut med andra ord.
clowns to the left of me, jokers to the right
-
Därför att Linkan inte alls fick till det tillsammans med Johner och Weigel/Åberg. När man däremot satte ihop honom med Jimmie och Otto mot slutet av förra matchen blev spelet betydligt bättre. Kemin måste stämma också. Du kan inte bara sätta ihop en målskytt och en speluppläggare och tro att det ska fungera av sig självt.SkönaDjurgårn skrev:1. Den som hittar stream eller highlights från den här matchen blir min idol resten av säsongen.
3. Olé olé ola!
Det här kommer att bli bra.
- SkönaDjurgårn
Hur många mål gjorde de, sa du?Metal Machine skrev:Därför att Linkan inte alls fick till det tillsammans med Johner och Weigel/Åberg. När man däremot satte ihop honom med Jimmie och Otto mot slutet av förra matchen blev spelet betydligt bättre. Kemin måste stämma också. Du kan inte bara sätta ihop en målskytt och en speluppläggare och tro att det ska fungera av sig självt.SkönaDjurgårn skrev:1. Den som hittar stream eller highlights från den här matchen blir min idol resten av säsongen.
3. Olé olé ola!

Hur många mål gjorde den andra kombinationen, sa du?SkönaDjurgårn skrev:Hur många mål gjorde de, sa du?Metal Machine skrev:Därför att Linkan inte alls fick till det tillsammans med Johner och Weigel/Åberg. När man däremot satte ihop honom med Jimmie och Otto mot slutet av förra matchen blev spelet betydligt bättre. Kemin måste stämma också. Du kan inte bara sätta ihop en målskytt och en speluppläggare och tro att det ska fungera av sig självt.SkönaDjurgårn skrev:1. Den som hittar stream eller highlights från den här matchen blir min idol resten av säsongen.
3. Olé olé ola!
Spelet blev bättre, d.v.s tappade mindre puck, höll pucken bättre och fler målchanser.
- Jim Morrison
Den formationen har gjort ett mål på två matcher. Jag tycker att Linkan+Johner har sett riktigt bra ihop.Axel_K skrev:Hur många mål gjorde den andra kombinationen, sa du?SkönaDjurgårn skrev:Hur många mål gjorde de, sa du?Metal Machine skrev:Därför att Linkan inte alls fick till det tillsammans med Johner och Weigel/Åberg. När man däremot satte ihop honom med Jimmie och Otto mot slutet av förra matchen blev spelet betydligt bättre. Kemin måste stämma också. Du kan inte bara sätta ihop en målskytt och en speluppläggare och tro att det ska fungera av sig självt.SkönaDjurgårn skrev:1. Den som hittar stream eller highlights från den här matchen blir min idol resten av säsongen.
3. Olé olé ola!
Spelet blev bättre, d.v.s tappade mindre puck, höll pucken bättre och fler målchanser.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Eller, lite mindre än två matcher.Jim Morrison skrev:Den formationen har gjort ett mål på två matcher. Jag tycker att Linkan+Johner har sett riktigt bra ihop.Axel_K skrev:Hur många mål gjorde den andra kombinationen, sa du?SkönaDjurgårn skrev:Hur många mål gjorde de, sa du?Metal Machine skrev:Därför att Linkan inte alls fick till det tillsammans med Johner och Weigel/Åberg. När man däremot satte ihop honom med Jimmie och Otto mot slutet av förra matchen blev spelet betydligt bättre. Kemin måste stämma också. Du kan inte bara sätta ihop en målskytt och en speluppläggare och tro att det ska fungera av sig självt.SkönaDjurgårn skrev:1. Den som hittar stream eller highlights från den här matchen blir min idol resten av säsongen.
3. Olé olé ola!
Den formationen som är nu har spelat kanske 10minuter. Inte gjort ett mål ännu. Tycker vi låter den formationen vara dessa två matcher och sedan jämföra.
Det som är bra med ET är att man kan göra just såhär, testa formationer och sånt.
Vi får se den 13e september hur det ser ut då.
- SkönaDjurgårn
Ja, nu kommer val Olvestad gora fem mal idag bara for att jag dissat den kedjan. 
Som sagt, det ar bra spelare och en fin kedja som jag alskar innerst inne med tanke pa DIF-profilerna den bestar av. Men Linkan ska spela med folk som ar riktigt duktiga pa att gora mal. Inte folk med artbossor eller snudd pa total brist pa malsinne som bara kommer kunna gora mal om Linkan serverar dem oppet mal. Pa mallinjen.

Som sagt, det ar bra spelare och en fin kedja som jag alskar innerst inne med tanke pa DIF-profilerna den bestar av. Men Linkan ska spela med folk som ar riktigt duktiga pa att gora mal. Inte folk med artbossor eller snudd pa total brist pa malsinne som bara kommer kunna gora mal om Linkan serverar dem oppet mal. Pa mallinjen.
- Jack Daniel
Värdelöst att matchen inte går att se NÅGONSTANS. Bedrövligt!
- Jack Daniel
Jag ser ingen jävla direktrapportering här alls. Dock någon från europa men det räknas inte.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Synd att direkt rapportering från ET är så jävla usel. Det kan inte stå ett smack på 2-3 minuter för att sedan stå "One minute left" och sedan inget mer närmaste minuten, jo tack... räkna ut tiden kan vi göra själva. Särskilt när den står bredvid meddelandet. Skriv något som händer istället.
Expert.
En annan rapportering finns på: http://sport.aktualne.centrum.cz/zive-b ... 5900fea04/
Kör google translate.
Kör google translate.
Född till sportchef.